Pressemeddelelse -

Interxions netværksudbydere giver adgang til AWS Direct Connect og Microsoft Azure ExpressRoute

Nu er der adgang til Amazons og Microsofts cloud-løsninger i alle Interxions datacentre i Europa

Interxion Holding NV (NYSE: INXN), en førende europæisk leverandør af carrier-og cloud-neutrale datacenter-tjenester, meddelte i dag, at alle datacenterets kunder nu kan etablere private forbindelser til både Amazon Web Services og Microsoft Azure fra alle 37 datacentre i alle 11 lande gennem tilstedeværelsen af Amazons Direct Connect Partners og Microsofts ExpressRoute Partners.

Amazon Web Services giver, via AWS Direct Connect, og Microsoft Azure, via ExpressRoute, kunderne mulighed for at etablere direkte private forbindelser fra egen it-infrastruktur til de to cloud-platforme. Sådanne tilslutninger giver forbedret sikkerhed og kan forbedre ydeevnen gennem hurtigere svartider og garanterede båndbredde i forhold til Internet-baserede forbindelser.

Disse forbindelser er tilgængelige gennem førende AWS Direct Connect og Microsoft Azure ExpressRoute netværkspartnere som Level 3, Verizon, AT&T, IX Reach og BT, der alle har PoPs (point of presence) i Interxions datacentre.

"Vores datacentre fungerer som et sandt Cloud Hub, der muliggør sammenkobling mellem it-leverandører af cloudservices, deres kunder og partnere, hvilket gør vores datacenter til et attraktivt sted til at bygge pålidelige og højtydende hybride it-løsninger. Takket være vores mange netværksudbydere, har vores kunder fuld valgfrihed, når de skal vælge samarbejdspartnere for services. For eksempel har vi i London, Frankfurt, Paris og Amsterdam minimum seks netværksudbydere af AWS Direct Connect og alle fire udbydere af Microsoft Azure ExpressRoute" Sagde Vincent in't Veld, Director of Cloud Segment hos Interxion.

Som en del af sin carrier- og cloudneutrale datacenter-strategi, vil Interxion muliggøre flere lignende løsninger med globale og nationale cloud-udbydere i fremtiden.

For at se en fuld liste over netværksudbydere i hvert land, og guidelines til, hvordan du bestiller tjenester, besøg venligst vores hjemmeside.

• Virksomhed, generelt

• cloud
  • carrier
  • colocation