Ipsos og Danish Food Cluster afholder konference om bæredygtig emballage

Ipsos og Danish Food Cluster afholder konference om bæredygtig emballage

Den 12. juni 2019 inviterer Ipsos og Danish Food Cluster til konference med den bæredygtige emballage som omdrejningspunkt. Arrangementet er en del af Danish Food Clusters Round Table-aktiviteter og det andet møde i rækken om forbrugere, trends, research og fremtiden inden for bæredygtig emballage.

Danish Food Cluster arbejder for at øge innovationen inden for den danske fødevareindustri ved at skabe et fællesskab af virksomheder, investorer og eksperter. Som en del af Danish Food Clusters Round Table-aktiviteter, der skaber rum for videndeling og samarbejde, vil Ipsos den 12. juni være værter ved en konference med fokus på den bæredygtige emballage.

Mødet vil blandt andet omhandle, hvordan vi imødekommer de stigende krav til innovation, bæredygtige emballager og mindre plast. Der bliver også sat fokus på alternativerne til plastik, de nye tendenser og forbrugernes ønsker til fremtidens emballage.

Læs mere på Danish Food Clusters hjemmeside her.

Hvis du vil vide mere, er du også meget velkommen til at kontakte Maria Pierrou, Head of Innovation, på Maria.Pierrou@ipsos.com.

• Klima

• bæredygtig emballage
  • sustainable packaging
  • danish food cluster
  • round table

Om Ipsos

Ipsos er et af verdens førende analysebureauer med mere end 16.000 medarbejdere fordelt i 88 lande. Gennem dybdegående analysearbejde hjælper vi vores kunder med at forstå den komplekse verden, vi lever i, og inspirerer dem til at tage bedre beslutninger. Vi brænder for innovation og stræber konstant efter at udvikle nye forskningsmetoder og anvende den nyeste teknologi til at komme tættere på forbrugerne og afdække nye indsigter. Hos Ipsos tilbyder vi dyb faglig ekspertise, markedsledende metoder og evnen til at eksekvere omfattende og pålidelige globale forskningsprogrammer.

Klaus Friis Mikkelsen

Pressekontakt Country Manager +45 3319 3999