NKT Fasteners overraskede: kæmpe efterspørgsel på Deck Pro®

NKT Fasteners overraskede: kæmpe efterspørgsel på Deck Pro®

Trods det dårlige forårsvejr med en masse regn, har dette ikke stoppet danskerne fra at købe værktøj og skruer til udendørs forårsprojekter. Det oplever de især hos NKT Fasteners, hvor danskerne har vist stor interesse for deres nye værktøj til skjult terrasseskruemontage, Deck Pro®.

For hos den kendte skrueproducent har de oplevet særdeles stor efterspørgsel på deres nye produkt. Og faktisk har de aldrig oplevet noget lignende.

”Vores produktlancering med Deck Pro® er gået over al forventning. Vi er så glade og stolte over, at danskerne viser så stor interesse for os og vores nye værktøj. Vi har simpelthen aldrig oplevet så stor interesse for et nyt produkt”, nævner product manager hos NKT Fasteners Anders Nissen.

Hos NKT Fasteners er de glade for, at det ikke kun er det nye Deck Pro® værktøj, som kunderne har vist interesse for. Salget af terrasseskruer er nemlig også steget i takt med, at interessen for terrasseprojekter stiger.

Stor interesse for DIY-projekter

Det er ikke kun udlærte håndværkere, som har vist interesse for produktet. Flere og flere danskere begynder at interessere sig for DIY-projekter, og det er også noget, som kan ses på salget af Deck Pro®.
For selvom sommeren nu endelig er slået igennem, og udlandsrejser igen er en realitet, er der ifølge NKT Fasteners formentligt mange, som fortsat holder sommer i Danmark. Og netop det kan være årsagen til, at interessen for DIY-projekter stiger.

”Corona har fået mange til både at være mere hjemme men også mere ude, og mange har indset, at det er dejligt med en ny lækker terrasse. Det er virkelig fedt at se, at danskerne bare kaster sig ud i gør-det-selv terrasseprojekter. Og så er vi selvfølgelig meget glade for, at mange vælger Deck Pro® til denne opgave” nævner Anders Nissen.

Deck Pro® værktøjet fås i byggemarkeder landet over.

Kategorier

Generationer af håndværkere og seriøse gør det selv-folk har sat deres lid til den høje kvalitet, der siden grundlæggelsen af Trådværket i Middelfart i 1899 har været kendetegnende for ethvert produkt i de kendte blå emballager fra NKT Fasteners.

ITW Construction Products er med varemærkerne NKT Fasteners, Paslode og SPIT Nordens førende producent og leverandør af professionelle fastgørelsesløsninger til træ, beton, stål og gips. Virksomhedens produkter og services hjælper håndværkerne med at arbejde effektivt og bidrager til et sikkert arbejdsmiljø og bæredygtighed på byggepladsen.

ITW Construction Products har nordisk hovedsæde med ca. 200 ansatte i Middelfart og er en del af den amerikanske koncern Illinois Tool Works Inc., som på verdensplan har ca. 48.000 ansatte fordelt på 55 lande.

Læs mere på www.itwconstruction.dk

Emelie Roth

Pressekontakt Marketing Communications Manager Nordic Region

En af Danmarks førende leverandører af fastgørelsesløsninger til byggebranchen med stærke brands som NKT fasteners, Paslode og Spit

ITW Construction Products er en af Danmarks førende leverandører af fastgørelsesløsninger til byggebranchen. Hver dag arbejder vi målrettet på at udvikle nye, mere intelligente produkter og servicekoncepter, som kan lette fastgørelsesarbejdet for tømrere, entreprenører og rådgivende ingeniører under alle byggeriets faser.

Vores sortiment dækker alle typer fastgørelsesopgaver i træ, beton, stål og gips – og det er markedets bredeste. Vores portefølje omfatter pt. mere end 19.000 globale patenter og patentansøgninger, og vi opdaterer hvert år programmet med nye spændende produkter og mere intelligente løsninger, der sparer tid, forbedrer kvaliteten og øger komforten for de udførende på byggepladsen. Med andre ord er vores produkter skabt til sikre effektiv fastgørelse i alle byggeriets faser.

ITW Construction Products
Gl Banegårdsvej 25