Gå til indhold
IVECO er ny partner på den røde løber til ÅRETS HÅNDVÆRKER©, og varevognsleverandøren glæder sig til at fejre de udøvende i byggebranchen.

IVECO hylder det gode håndværk

Til april afholdes den traditionsrige årlige prisuddeling ÅRETS HÅNDVÆRKER© igen i Cirkusbygningen. I år er varevognsleverandøren IVECO ny partner på den røde løber og ser frem til at bidrage til fejringen af de udøvende i byggebranchen.

Et af forårets absolutte højdepunkter i den danske byggebranche er ÅRETS HÅNDVÆRKER©, hvor der ved et stort anlagt awardshow i Cirkusbygningen over to aftener bliver uddelt priser til 26 forskellige kategorier på baggrund af kundeanmeldelser på anmeld-haandvaerker.dk. Dermed er arrangementet med til at fremme det gode håndværk og promovere de positive kundeoplevelser.

I år har IVECO valgt at tiltræde som partner for arrangementet og støtte op om håndværkernes hædersfest. Som leverandør af professionelle transportløsninger har IVECO allerede en tæt relation til byggebranchen og de udførende, og især varevognen IVECO Daily er populær hos de danske håndværkere.

Fællesskab i værdier vurderet af kunderne

- Rigtig mange danske håndværkere har IVECO Daily som deres rullende base i hverdagen. Derfor var det også helt naturligt for os at indgå et partnerskab med ÅRETS HÅNDVÆRKER©, hvor vi får lov at være med til at fejre de bedste i branchen, siger Jeppe Heidemann, salgschef for IVECO-varevogne i Danmark, og fortsætter:

- Vi så desuden et fint sammenfald imellem de kvaliteter, der bliver hyldet ved prisuddelingen, og de værdier, som vi selv vægter højt: nemlig fokus på høj kvalitet, styr på fagligheden og førsteklasses kundeservice – alt sammen funderet i kundens egentlige oplevelse, som også er den måde, vi måler os selv på.

Også for arrangøren af prisuddelingen er der tale om et godt match. Peter Birkelund fra bygogbolig.dk, der står bag ÅRETS HÅNDVÆRKER©, udtaler således:

- Vi er rigtig glade for samarbejdet med IVECO. Det er vigtigt for os, at de virksomheder, der støtter op om ÅRETS HÅNDVÆRKER© er nogen, som håndværkeren kender fra deres dagligdag, og som også brænder for at gøre en forskel for branchen.

Den stærke håndværkerbil

Udover at levere lette og mellemstore biler producerer IVECO også tunge køretøjer. Erfaringen med tung transport bruger IVECO aktivt i udviklingen af varevognene i Daily-modelprogrammet, og det kommer de professionelle brugere af varevogne til gode.

Eksempelvis er en IVECO Daily-varevogn opbygget på en stærk chassisramme, der er konstrueret til at håndtere store belastninger. Dermed er driftssikkerheden i top, hvilket er en klar fordel for håndværkerne, der er afhængige af transportmidlet for at kunne udføre deres job. Den solide varebil kan opbygges til at matche håndværkere inden for alle 26 kategoriers behov lige fra glarmesteren til anlægsgartneren, ligesom trækkraften på 3500 kg gør det muligt at transportere nødvendige materialer ubekymret rundt.

Også for håndværkerne er bæredygtighed og grøn omstilling i stigende grad en del af hverdagen. For at imødekomme disse behov introducerede IVECO i efteråret eDAILY, der kører på el.

Fakta om ÅRETS HÅNDVÆRKER©:

• Anmeldelserne på anmeld-haandvaerker.dk danner grundlaget for, hvilke håndværkere der nomineres og efterfølgende medvirker i awardshowet ÅRETS HÅNDVÆRKER©.
  • Det er en professionel fagjury, der vælger vinderne i de enkelte kategorier for at sikre mod snyd.
  • Vinderne kan kalde sig ÅRETS HÅNDVÆRKER© i deres respektive kategorier og fremvise den flotte bronze smileystatuette "Smiley Håndværk - Din Garanti", som følger med udover æren.
  • Det storstilede arrangement løber af stablen i Cirkusbygningen i København over to aftener d. 19. og 20. april.

IVECO er et mærke tilhørende Iveco Group N.V. (MI: IVG). IVECO designer, producerer og markedsfører en bred vifte af lette, mellemstore og tunge erhvervskøretøjer, terrængående lastbiler og køretøjer til applikationer som f.eks. off-road missioner.

Mærkets brede udvalg af produkter omfatter Daily, et køretøj, der dækker 3,5 – 7,2 tons køretøjsvægtsegment, Eurocargo fra 6 – 19 tons og, i det tunge segment over 16 tons, IVECO WAY-serien med on-road IVECO S-WAY, off-road IVECO T-WAY og IVECO X-WAY til lette offroad-opgaver.

IVECO beskæftiger tæt på 21.000 personer globalt. Det administrerer produktionssteder i syv lande i hele Europa, Asien, Afrika, Oceanien og Latinamerika, hvor det producerer køretøjer med de nyeste avancerede teknologier. 4.200 salgs- og servicesteder i over 160 lande garanterer teknisk support, uanset hvor et IVECO-køretøj er på arbejde.

For yderligere information om IVECO: www.iveco.dk

Jan-Åke Carlsson (Responsible for PR)

PR & Communication Manager IVECO North Europe & Baltics +46 70 263 09 50

Den ideelle partner for bæredygtig transport