Der er mange forskellige håndklæder i JYSKs sortiment. Så behøver du ikke gå på kompromis med hverken tykkelse, farve eller størrelse.

Find dit nye favorithåndklæde i JYSK

Der er mange forskellige håndklæder i JYSKs sortiment (12 varianter sådan rundt regnet). Det sikrer et håndklæde til enhver smag, og du behøver ikke gå på kompromis med hverken tykkelse, farve eller størrelse.

Et gæstehåndklæde, et badehåndklæde eller et badelagen? Et med striber, et med mønstre, et i mørkeblå, et i hvid eller skulle det være mint? Håndklæder kommer i alverdens størrelser og farver. I JYSK finder du i hvert fald 12 forskellige håndklædevarianter, hver i forskellige størrelser og alle i et væld af farver.

JYSKs kunder har fundet deres favorithåndklæder på tværs af lande. Her er de fire, som kunderne synes bedst om, og hvad de siger om dem.

SORUNDA bomuldshåndklæder

SORUNDA er JYSKs absolutte topkvalitet i håndklæder. Stoffet er vævet af garn med en hul midte og, i kombination med en speciel væveteknik, er håndklædet blødt og plysset med høj absorberingsevne og hurtigtørrende effekt.

En græsk JYSK-kunde beskriver håndklædet således i en 5-stjernes bedømmelse:

“Et af de bedste håndklæder, jeg nogensinde har købt. Det er tykt, har fylde og er blødt…!”

SEGERSTA stribede håndklæder

SEGERSTA er lavet af 100% bomuld, hvoraf 30% er genanvendt. Bomulden er garnfarvet, hvilket betyder, at de blå eller lilla farver holder. En hollandsk JYSK-kunde fremhæver også farverne i en 5-stjernet anmeldelse:

“Smukt håndklæde med smukke farver. Frynserne fuldender designet.”

STIDSVIG mønstrede håndklæder

STIDSVIG er et jacquardvævet håndklæde med et smukt mønster, der gør håndklædet absorberende og hurtigttørrende efter bad.

En norsk JYSK-kunde sætter pris på den dekorative effekt, som håndklædet giver i badeværelset og skrev en 5-stjernet bedømmelse:

“Smukke håndklæder med et vævet mønster, der dekorerer badeværelset.”

NORA bomuldshåndklæder

NORA er 100% bomuld og har et OEKO-TEX®-label. Det er et blødt og tykt håndklæde, der føles skøn mod huden.

En af JYSKs kroatiske kunder siger i en 5-stjernet vurdering:

”Et meget solidt, tykt og absorberende håndklæde.”

Overblik over håndklæderne:

• Gæstehåndklæde SEGERSTA 40x60 lilla eller blå
  • Håndklæde SEGERSTA 50x100cm lilla eller blå
  • Badehåndklæde SEGERSTA 70x140cm lilla eller blå
  • Gæstehåndklæde NORA 40x60 hvid, sand, støvet rosa, mørkeblå, grå eller støvet blå
  • Håndklæde NORA 50x100cm hvid, sand, støvet rosa, mørkeblå, grå eller støvet blå
  • Håndklæde STIDSVIG 50x100cm hvid, rosa, grå, latte, asfalt eller mint
  • Badehåndklæde STIDSVIG 70x140cm hvid, rosa, grå, asfalt, latte eller mint
  • Håndklæde SORUNDA 50x100cm hvid, grå eller natur
  • Badehåndklæde SORUNDA 70x140cm hvid, grå eller natur

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.