Gør altanen klar til hyggelig forårsstemning

Gør altanen klar til hyggelig forårsstemning

Vinteren nærmer sig sin afslutning, og det er tid til at gøre klar til forårets hyggelige stunder på altanen. De nye produkter fra JYSK danner de perfekte rammer for samvær og afslapning udenfor.

Altanen er en uundværlig forlængelse af lejligheden for mange, der bor i byen. Den giver let adgang til udendørshygge, men med den begrænsede plads er det vigtigt at have en velindrettet altan, der skaber rum for samvær og afslapning. De nye JYSK-produkter til altanen gør det let at udnytte pladsen uden at gå på kompromis med hyggen.

Plads til samvær og ro

Foldebordet VANDREFALK i massivt akacietræ er perfekt til altanen med sit kompakte design. Bordet skaber mulighed for at nyde roen med en god kop morgenkaffe eller en dejlig frokost i selskab med en, man holder af.

Når bordet ikke er i brug, kan det let foldes ned, så det ikke optager unødig plads. Og den indbyggede altankasse giver samtidig mulighed for at skabe en hyggelig forårsstemning med duftende blomster og krydderurter.

Naturlig oase til afslapning

Plantekassen TRANA har et indbygget gitter, der gør det muligt at give højde til slyngplanterne. Så kan altanen let blive en naturlig oase til afslapning blandt grønne planter og farverige blomster.

Havebænken UGILT i massivt akacietræ passer perfekt ind i den naturlige oase, hvor der er plads til fordybelse med en god bog i forårsvarmen

Forlæng forårsaftenerne på altanen

Havehynden MYGFJED i flotte assorterede farver passer perfekt ind på forårsaltanen, hvor den indbyder til at sætte sig og slappe af.

En let måde at skabe endnu mere hygge er gennem belysning. Batterilampen GULSPURV kan let flyttes og sættes, hvor der er brug for ekstra lys, så en hyggelig aften kan fortsætte efter mørkets frembrud.

De nye produkter er til salg i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk fra 5. februar 2024.

Overblik over nyhederne:

• Foldebord VANDREFALK 64x63 massivt akacietræ
  • Havebænk UGILT B130xD35 massivt akacietræ
  • Havehynde MYGFJED assorteret
  • Plantekasse TRANA B30xL83xH130 sort
  • Batterilampe GULSPURV Ø12xH22 sort
  • Stabelstol JEKSEN sort
  • Stabelstol PADHOLM sort

Ekstra inspiration til altanen:

• Altankasse UGLE B23xL37xH22 sort
  • Lanterne ENGHAUK Ø32xH26 natur
  • Vattæppe FRESIA 140x200
  • Plantekurv SANSEBIE kubu natur 2 stk./sæt
  • Pyntepude BERGFLETTE grøn/blå eller beige/blå
  • Havebord JERSORE B70xL70 sort
  • Dækkeserviet BUKKETORN Ø38 natur
  • Krus ALF stentøj blå
  • Altanparasol KOLDING B270xL135 grå
  • Drikkeglas GERVIG 3 stk./pk.
  • Æggebæger OLOF beige
  • Tallerken FERDUS Ø19 eller Ø27 beige

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.