Den nye Nordic Mood-kollektion fra JYSK sætter rammerne for, hvordan du let kan fylde dit hjem med julestemning.

Skab julestemning med ny Nordic Mood-kollektion

En kombination af helårspynt og traditionel julepynt kan give dit hjem en hyggelig og varm julestemning, uden du skal skifte hele din bolig ud.

Julen er hjerternes fest og en højtid, der lægger op til massevis af indendørshygge. Derfor er det også vigtigt at skabe et hjem med julestemning, der indbyder til samvær. Den nye Nordic Mood-kollektion sætter rammerne for, hvordan du let kan fylde dit hjem med julestemning.

Du kan pynte op til jul med få virkemidler, da den nye kollektion kombinerer varer, som kan bruges hele året rundt, med elementer, der skaber en hyggelig, varm julestemning, så du kan nyde højtiden med dine nærmeste.

”Lyseholderne ELDARIT kan i sig selv bruges hele året rundt, men hvis de er kombineret med levende lys i varme julefarver, emmer de pludseligt af julestemning. Det er de organiske former og de rustikke materialer blandet med de lækre, varme farver, der skaber den hyggelige juleindretning,” siger Tina Nymann, der er Category Buyer i JYSK.

I julen er der også glimmer og guld. Derfor kan du med fordel style ROBERT-vasen med GAVE-blomsten, der sammen med FREKE-fadet udstråler julehygge med en flot shimmer-effekt og et varmende kobber-look.

Traditionel jul med et moderne look

Udover at indrette julestuen med helårsvarer og varme farver skal der selvfølgelig julenisser til. Den nye Nordic Mood-kollektion gør den traditionelle julenisse moderne med sin varme røde farve og et lunt udtryk med nissehuen trukket halvt ned over hovedet, så den passer ind i enhver indretningssmag.

”Nisser hører sig julen til. Så vi ønskede en traditionel nisse i kollektionen, der passede ind i moderne indretning. HALM-nissen er et rigtig godt bud på, hvordan en nisse kan passe ind i de fleste hjem. De dæmpede røde og grå farver skaber varme, og teleskopbenene gør det nemt at justere højden og giver nissen forskellige udtryk,” fortæller Tina Nymann.

Den varme julestemning kan også skabes med pyntepuder og tæpper. Den nye Nordic Mood-kollektion bringer den hyggelige julestemning frem med det varme TRILOBIT-vattæppe og den mørkerøde farve med guld-broderede stjerner på RIND-puden.

Denne kollektion er til salg i løbet af oktober i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk.

Højdepunkter fra kollektionen:

• Lysestagen FENJA er lavet af antik messing og er en elegant og hyggelig måde at få levende lys ind i sin juleindretning.
  • Pyntepuden NIDHUG tager, med sin røde og grå farver, julevarmen helt ned i sofaen, når der lægges i kakkelovnen til en hyggelig julefilm i tv’et.
  • Julenissen NABBI er en moderne fortolkning på en traditionel julenisse, der med sin dæmpede røde farve emmer af jul og varme.

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.