Den nye Nordic Mood-kollektion fra JYSK tager forskud på foråret med blågrønne nuancer og taktile overflader.

Tag forskud på foråret med rolige, blågrønne nuancer

Den nye Nordic Mood-kollektion fra JYSK lader dig tage forskud på foråret med blomstermønstre og taktile overflader i rolige forårsfarver.

De rolige, blågrønne nuancer og blomstermønstre i den nye Nordic Mood-kollektion lader dig bringe forårsstemningen ind i hjemmet på forskud.

Pyntepuden og vattæppet FRESIA har et smukt blomstermønster i grønne og blå farver. Det skaber en rolig fornemmelse af forår, som du kan varme dig på, mens det stadig er koldt udenfor.

Det bløde udtryk i pyntepuden og vattæppet står i fin kontrast til de mere taktile overflader i kollektionen. Den grønne gulvvase VILBERT er fremstillet i glas med en banket overflade, der giver et rustikt udtryk. VILBERT kan stå alene eller styles med langstilkede blomster, som kan sprede forårsstemningen.

Med piedestalen SAMUEL kan du give højde til din indretning. Det simple udtryk skaber elegance med sin ovale form. Med SAMUEL kan du hæve dine planter fra gulvet, uden du behøver at fylde din vindueskarm. Hvis du har mange planter, kan den kombineres med andre piedestaler, så du har plads til dem alle på kreativ og elegant vis.

Produkterne kommer til salg i alle JYSK-butikker og på JYSK.dk fra 24. januar 2023.

Overblik over kollektionen

• Vase VILBERT Ø27xH45 grøn (299,- DKK)
  • Vattæppe FRESIA 140x200 grøn og blå (100,- DKK)
  • Pyntepude FRESIA 35x50 grøn og blå (50,- DKK)
  • Piedestal SAMUEL W35xL21xH45 sort (129,- DKK)
  • Blomsterpotte ODDVAR Ø12xH14 beige (45,- DKK)
  • Kunstig blomst LEANDER H53 brun (30,- DKK)
  • Kunstig plante STEINAR Ø25xH30 med potte (60,- DKK)
  • Kurv AGNE W23xL32XH16 søgræs (109,- DKK)
  • Lysestage FRILEV Ø12xH17 (30,- DKK)
  • Opbevaringskasse ALVIN W26xL26xH17 søgræs (119,- DKK)
  • Plaid AMASONLILJE 130x170 rose og beige (135,- DKK)
  • Salatbestik ASKE L26 guld (60,- DKK)
  • Skål JO 24xH8 stentøj (75,- DKK)
  • Skål NIELS Ø20xH10 rose (22,50,- DKK)
  • Vase FRANK Ø15xH30 gennemsigtig (75,- DKK)
  • Vase SOFUS Ø21xH21 hvid og brun (149,- DKK)

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.