Butikschef Bo Pahuus Sørensen glæder sig til at byde kunderne velkommen i den nye butik.

JYSK Kolding Nord er klar til at inspirere kunderne

JYSK-butikken på Egtved Allé 7 i Kolding Nord er igen klar med gode tilbud og masser af inspiration til boligen fra fredag den 13. september kl. 9.

Selvom fredag den 13. normalt forbindes med noget uheldigt, føler medarbejderne i JYSKs butik i Kolding Nord sig mere end almindeligt heldige.

De kan nemlig se frem til at byde kunderne velkommen indenfor til masser af inspiration til boligen og gode tilbud, når butikken genåbner fredag den 13. september kl. 9.

”Det er fantastisk, at vi nu kan tilbyde kunderne en endnu bedre oplevelse i helt nye, imødekommende rammer,” siger butikschef Bo Pahuus Sørensen.

Butikschefen, som har arbejdet hos JYSK i 16 år, lægger ikke skjul på, at ambitionerne for den nye butik er i top.

“Vi vil have den mest præsentable butik overhovedet. Vi har lagt mange kræfter i vores nye butiksindretning, og vi glæder os til at tage imod kunderne med et smil – som altid,” siger Bo Pahuus Sørensen.

Inden åbningen kl. 9 serverer medarbejderne gratis kaffe og morgenmad fra kl. 8 til alle morgenfriske kunder, og en heldig kunde får også mulighed for at vinde en elevationsseng.

Om JYSK i Kolding Nord:

• Butikken ligger på Egtved Allé 7, 6000 Kolding
  • Butikkens areal er på 1.200 m2.
  • Butikken åbner fredag den 13. september 2019 kl. 9 til kl. 21 – med morgenmad og kaffe fra kl. 8.
  • Se øvrige åbningstider og gode tilbud på JYSK.dk.

Mere information:

Regions

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.800 butikker og 23.000 medarbejdere i 52 lande. I Tyskland og Østrig hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af familien bag Lars Larsen Group, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 29,9 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 26,636 milliarder DKK.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101