JYSK har inviteret alle medarbejdere i Danmark på fest i Odense Congress Center lørdag 18. november.

JYSK lukker butikker over hele landet – for at hylde medarbejderne

Søndag den 19. november har alle JYSK-medarbejdere fået en velfortjent fridag ovenpå den årlige medarbejderfest i Odense lørdag aften med over 2.000 deltagere.

Lørdag den 18. november skal alle medarbejderne i JYSK hyldes. Det sker, når den årlige medarbejderfest i Odense Congress Center finder sted, hvor alle medarbejdere inklusiv ledsager i JYSKs 112 danske butikker, på distributionscentret i Uldum og på hovedkontoret er inviteret.

Alt i alt forventes mere end 2.000 deltagere, og de skal ikke tænke på andet end at få en god aften. Efter festen er de nemlig tilbudt overnatning på hoteller, og søndag har de fået en velfortjent fridag. Stort set alle JYSK-butikker holder derfor lukket søndag 19. november – kunderne kan dog som altid handle online på JYSK.dk.

”Lars Larsen startede traditionen med den årlige medarbejderfest, hvor ledsagere også blev inviteret, og den er vi stolte af at holde fast ved, selvom vi er blevet mange flere, siden Lars Larsen for første gang afholdte medarbejderfest hjemme hos sig selv i 1979. Denne fest skaber så meget glæde og sammenhold og er en måde for os at takke alle vores medarbejdere for deres store indsats,” siger Bo V. Andersen, Country Director i JYSK Danmark.

Vindere skal kåres

De mere end 2.000 deltagere kan se frem til et stort awardshow, hvor blandt andet landets bedste JYSK-butik og landets bedste JYSK-elev skal kåres. Derudover vil tre forskellige artister fra toppen af dansk musik optræde i løbet af aftenen.

”Vi investerer et stort beløb i festen og selvfølgelig også ved at holde en dag lukket, men vi er sikre på, at den investering kommer mange gange igen. Jeg glæder mig virkelig meget til at feste med alle mine kolleger og håber, at de får den fedeste fest. Det har de virkelig fortjent,” siger Bo V. Andersen.

Lørdag den 18. november vil nogle butikker lukke lidt tidligere, så medarbejderne kan nå frem til festen i Odense.

Fra mandag den 20. november er alle JYSK-butikker igen åbne fyldt med glade og energiske medarbejdere, når Black Week starter med en masse gode tilbud.

* Enkelte af JYSKs 112 butikker i Danmark vil være åbne søndag, da nogle butikker i storcentre er forpligtet til at holde åbent. Butikkerne vil blive passet af medarbejdere, der frivilligt har meldt sig.

JYSK er en international boligkæde med skandinaviske rødder, som gør det let at indrette alle rum i ethvert hjem samt haven.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.

Grundlægger Lars Larsen åbnede sin første butik i Danmark i 1979. I dag beskæftiger JYSK 30.000 medarbejdere.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101