JYSK støtter Parasport Danmark med ny kampagne

JYSK støtter Parasport Danmark med ny kampagne

For hver solgte WELLPUR-pude giver JYSK 10 kroner til Parasport Danmark for at give para-atleterne de bedste forudsætninger om at nå deres mål til Para-OL i Tokyo.

Med under et halvt år til de Paralympiske Lege i Tokyo vil JYSK gerne yde en ekstra støtte, så de danske atleter får de bedst mulige forudsætninger for at tage medaljer med hjem til Danmark.

I mere end 30 år har JYSK været hovedsponsor for Parasport Danmark og på den måde støttet atleternes træning og forberedelser frem mod de Paralympiske Lege. Atleternes drive og gåpåmod er en stor inspirationskilde for alle, og JYSK er stolt af det langvarige samarbejde, fortæller Bo Viktor Andersen, Country Manager for JYSK Danmark.

”Jeg synes, det er fantastisk, at vi kan støtte Parasport Danmark endnu mere. Det ligger i JYSKs DNA at hjælpe dem, der gerne vil investere i deres drømme, og derfor er jeg også utroligt glad for, at vi kan være med til at give atleterne en endnu bedre forberedelse med vores pudekampagne,” siger Bo Viktor Andersen.

Drømmen om medaljer starter med søvnen

Med god søvn kommer man langt, og det er derfor ikke helt tilfældigt, at JYSK har valgt, at det er puderne, der skal bane vejen for den ekstra håndsrækning til Parasport Danmark.

”Den her kampagne kombinerer to ting, som vi i JYSK går meget op i. Vi er eksperter i at hjælpe kunderne med at finde den rigtige seng, og vi ved, hvor vigtigt det er at sove godt – specielt når man er elitesportsudøver. Og så kan vi godt lide at investere i mennesker, der er dedikerede – noget, vi blandt andet selv kigger meget på, når vi skal finde vores fremtidige talenter,” siger Bo Viktor Andersen.

Om det bliver til medaljer for de danske parasportsatleter i Tokyo, må fremtiden vise, men forberedelserne er allerede godt i gang.

WELLPUR-kampagnen gælder fra den 27.3.2020 til og med den 30.4.2020 i alle danske JYSK-butikker samt online på JYSK.dk.

Fakta

• Når du køber en WELLPUR-pude i en JYSK-butik, donerer JYSK 10 kroner til Parasport Danmark.
  • Kampagnen kører fra 27. marts til og med 30. april 2020 i alle danske JYSK-butikker.
  • Det gælder også for WELLPUR-puder købt online på JYSK.dk

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.800 butikker og 23.000 medarbejdere i 52 lande. I Tyskland og Østrig hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af familien bag Lars Larsen Group, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 34,7 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 28,32 milliarder DKK.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.