Lejlighederne 507 og 510 er indrettet med produkter fra JYSKs brede sortiment.

JYSK tjekker ind på Hotel Ferdinand

To lejligheder på Hotel Ferdinand på Åboulevarden er blevet indrettet med JYSK-produkter, så alle nu kan booke en overnatning i en JYSK-lejlighed.

I 2015 indrettede JYSK en komplet lejlighed med boligkædens produkter i Isbjerget på Aarhus Ø. Nu tjekker JYSK i stedet ind på Hotel Ferdinand på ubestemt tid.

”Vores JYSK Apartment-kampagne i 2015 skabte stor opmærksomhed, og vi fik mange henvendelser fra folk, der gerne ville prøve at overnatte i lejligheden. Den mulighed åbner vi nu for med de to nyrenoverede lejligheder på Hotel Ferdinand i hjertet af Aarhus,” fortæller Marc Nicholas Bech Fruergaard, Brand Manager i JYSK Nordic.

Lejlighederne 507 og 510, som ligger på øverste etage med udsigt til åen, er blevet istandsat fra top til bund. Indretningen er udført udelukkende med produkter fra JYSKs brede sortiment – alt fra senge og sengetøj til møbler og dekoration.

Ombygning på kun 10 dage

Den omfattende ombygning af lejlighederne gik stærkt, både fordi JYSK ville genere hotellets øvrige gæster mindst muligt, og fordi lejlighederne skulle bruges til foto- og videooptagelser.

”Lejlighederne har to formål: Det ene er at give enhver mulighed for at opleve vores produkter på en ny måde. Det andet er, at vi på Hotel Ferdinand kan tage billeder og optage videoer i et hjemligt miljø, så man lettere kan forestille sig, hvordan en vare ville tage sig ud i ens eget hjem,” forklarer Marc Nicholas Bech Fruergaard.

Senest har grundlægger og ejer af JYSK, Lars Larsen, været forbi Hotel Ferdinand for at optage en tv-reklame, som ruller over skærmene i det nye år.

Glæde hos Hotel Ferdinand

Samarbejdet mellem de to aarhusianske virksomheder er kommet i stand, fordi de begge er en del af Lars Larsen Group. Hotellets direktør, Ebbe Langhoff Gøgsig, er glad for det nytænkende samarbejde.

”Det har været et rigtig spændende projekt at være involveret i, og vi har fået nogle virkelig lækre værelser ud af det. Jeg er helt sikker på, at vi får super god feedback på værelserne, når de første gæster tjekker ind inden længe. De flotte værelser er forhåbentlig med til, at gæsterne vender tilbage til Aarhus og Hotel Ferdinand igen,” siger Ebbe Langhoff Gøgsig.

Lejlighederne på Hotel Ferdinand kan bookes allerede nu, og priserne begynder ved 1.150 kroner for en overnatning for to personer.

Fakta

• JYSK har indrettet lejlighederne 507 og 510 på Hotel Ferdinand på Åboulevarden i det centrale Aarhus.
  • Lejlighederne er indrettet udelukkende med JYSK-produkter – alt fra senge og sengetøj til møbler og dekoration.
  • Prisen for lejlighederne begynder ved 1.150 kroner per overnatning for to personer.

Regions

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.500 butikker og 21.000 medarbejdere i 48 lande. I Tyskland og Østrig hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af den danske købmand Lars Larsen, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 27 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 23,2 milliarder DKK.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.