Køb en JYSK-gås og støt Red Barnet

Køb en JYSK-gås og støt Red Barnet

JYSK støtter Red Barnet. Det kan du også gøre, når JYSK fra den 8. februar og tre måneder sælger en ægte JYSK-gås, hvor hele overskuddet går til Red Barnet.

Der er masser af behov for hjælp og støtte til børn både i Danmark og i udlandet.

Derfor er JYSK hovedsponsor for Red Barnet, og fra den mandag den 8. februar og tre måneder frem får kunderne i JYSK også mulighed for at støtte.

Der er oven i købet tale om et rigtig godt tilbud, hvor JYSK sælger en Red Barnet gås til blot 40 kroner, hvoraf de 25 kroner går ubeskåret til Red Barnet.

»Som hovedsponsor støtter JYSK Red Barnet i forvejen, men vi vil også gerne give vores kunder muligheden for at være med og samtidig få en lille tøjgås, som er de mindste helt sikkert vil elske,« siger Kommunikations & CSR direktør i JYSK, Rune Jungberg Pedersen.

Også Red Barnet håber, at rigtig mange JYSK kunder vil købe en Red Barnet gås og dermed støtte et godt formål.

»JYSKs kunder får nu mulighed for at hjælpe de dårligst stillede børn til en bedre fremtid. Med salget fra JYSKs tøjgås kan Red Barnet blandt andet hjælpe mange af de børn, der er fanget i krige og katastrofer over hele verden. Også danske børn vil få gavn af salget af den lille tøjgås, fordi Red Barnet får mulighed for at styrke indsatsen med at forebygge mobning og skabe gode børnefællesskaber med plads til alle,« siger Jonas Keiding Lindholm, generalsekretær i Red Barnet.

JYSK GROUP har et skandinavisk udgangspunkt: Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK GROUP over 2.400 butikker og 21.000 medarbejdere i 47 lande. I Tyskland og Østrig er navnet Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK GROUP ønsker at være et godt tilbud for alle og har en ambition om at blive udbredt i hele verden. Bag JYSK GROUP står stifter og ejer Lars Larsen, der blandt andet også ejer møbelkæderne Bolia.com, IDEmøbler og ILVA. Den samlede omsætning i LARS LARSEN GROUP er på 27 milliarder kroner.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.