Udlejning af lejlighed i København: Lad Liberty Housing finde din næste lejer

Hvert år formidler Liberty Housing masser af aftaler mellem udlejere og lejere i København og Nordsjælland. Når du skal leje din lejlighed eller dit hus ud, er tillid mellem dig og lejer et nøgleord, og der er en masse juridiske ting, der skal være på plads – både for din skyld og din lejers skyld.

Med Liberty Housing som din professionelle samarbejdspartner er du sikker på, der er taget højde for både det lovgivningsmæssige og andre detaljer omkring udlejning af lejlighed og hus, og du kan komme sikkert i mål.

Nem og hurtig udlejning af lejlighed

Fordelen ved at lade et professionelt formidlingsbureau stå for udlejningen af din lejlighed eller dit hus er, at det er nemt, hurtigt og sikkert.

Når du som udlejer er blevet enig med bureauet om de enkelte dele vedrørende udlejningen af lejlighed eller hus, laves der en formidlingsaftale. Bureauet står herefter for alt det øvrige med at markedsføre lejemålet, finde egnede lejere, som du naturligvis skal godkende, samt fremvise lejemålet, udforme lejekontrakt, sikre sig betaling og sørge for, at den lovpligtige indflytningsrapport bliver lavet sammen med lejer ved indflytning.

Ekstra service og sikkerhed

Skal du som udlejer eksempelvis flytte til udlandet i en kortere eller længere periode, mens du lejer din bolig i Danmark ud, kan du overveje at tegne en administrationsaftale, hvor bureauet tager sig af en række forskellige ting på dine vegne. En administrationsaftale vil typisk kunne omhandle ting som: flytning af dine ting eller nogle af dine ting, hvis udlejningen af lejligheden er med delvis møblering, eller ændringer og tilretninger i lejeaftalen såsom forlængelse ved allonge, løbende opsyn med din ejendom, almindelig vedligeholdelse, havepleje og udfærdigelse af udflytningsrapport, når din lejer fraflytter lejemålet.

Lejere finder nemt din udlejningsbolig

En anden fordel ved at bruge et professionelt udlejningsbureau er, at potentielle lejere nemt kan finde frem til din lejlighed eller dit hus. Dit lejemål drukner ikke i en masse andre på forskellige boligportaler, men præsenteres lækkert og professionelt på bureauets side.

Derudover har de fleste formidlingsbureauer gode kontakter, de kan trække på, når de skal finde en lejer til din bolig. Privat udlejning kan både omfatte helårsboliger, udlejning af lejligheder og sommerhuse. For virksomheder og erhvervskunder vil det typisk handle om at finde egnede lejeboliger til personale, der er udstationeret fra internationale virksomheder, fra udenlandske ambassader og internationale organisationer.

For dig som lejer en lejlighed eller et hus

Er du ikke udlejer, men derimod lejer, kan Liberty Housing hjælpe dig med at finde et lejemål, der passer til dine behov og dine ønsker. Lejeperioden kan være kortere eller længere, og du kan vælge mellem lejemål, der er tomme, så du kan sætte dine egne ting ind, lejemål der er delvist møblerede eller fuldt møblerede.

• PR, kommunikation

• leje
  • privat
  • fritid
  • bolig
  • udlejning

Liberty Housing er et professionelt formidlingsbureau, der fører lejere og udlejere sammen. Bureauet tilbyder udlejning af lejligheder, villaer og sommerhuse i København og i Nordsjælland. Og med mere end 20 års erfaring inden for branchen kan du som kunde hos Liberty Housing nyde godt af deres store og vidt forgrenede netværk og store ekspertise, når det kommer til boligformidling.