Krüger deltog i DTU’s første “Water Partner Seminar”

Den 18. – 19. maj afholdte Water DTU (Center for vandaktiviteter) en workshop med fokus på en endnu bedre udnyttelse af synergierne mellem DTU afdelinger og eksterne partnere som bl.a. industri, rådgivende virksomheder, forsyninger og kommuner.

Der er idag et godt samarbejde mellem partnere, men workshoppen var med til at belyse hvordan synergierne kan udnyttes ved at forstå hinandens behov og kompetencer.

Fra Krüger deltog Erik Bundgaard, Director of Technology og Theis Gadegaard markedschef. Erik præsenterede den første dag mulighederne for Phd.D og Post Docs som en vigtig del af samarbejdet mellem universiteter og private partnere. På andendagen faciliterede Erik Bundgaard og Theis Gadegaard workshoppen “Innovating the wastewater treatment plant of the future”.

Krüger har i mange år gennemført et selvstændigt udviklingsprogram, hvis resultater er omsat i banebrydende teknologier til gavn for vand- og spildevandshåndtering over hele verden. Nøglen til succesrig udvikling ligger i det tætte partnerskab med danske forsyninger, industrier og universiteter. Alle bidrager ud fra deres specifikke forudsætninger og tilfører dermed projekterne de nødvendige praktiske, teoretiske og kommercielle kompetencer.

Læs mere om resultaterne fra Krügers workshop “Innovating the wastewater treatment plant of the future” her

• spildevand
  • renseanlæg