Digital indflytningsrapport - gør det nemt for dig selv

​Har du med boligadministration at gøre i det daglige? Så kender du med sikkerhed alt til alle de mange praktiske opgaver, der skal løses, når en lejer flytter ud, og en ny flytter ind.

Indflytningssyn er bare en af de opgaver, der følger med, når et lejemål bliver opsagt - og med en digital indflytningsrapport kan du spare både tid og besvær.

Her i artiklen kan du blive klogere på, hvad du kan få ud af at benytte dig af digital indflytning med DomuSpect. Hvem ved, om det også kan lette din arbejdsbyrde i det daglige?

Hvad er der af fordele ved at gøre dine flyttesyn digitale?

Først og fremmest kan du gøre det nemt for dig selv ved at benytte dig af en digital flytterapport hos DomuSpect. Det fungerer kort fortalt på den måde, at du åbner app’en på din smartphone, din tablet eller din computer, hvorefter du udfylder rapporten digitalt, mens du udfører flyttesynet sammen med lejeren.

Undervejs bliver du guidet gennem flyttesynet trin for trin, så du ikke risikerer at glemme noget, og de billeder, du gerne vil have med, uploader du nemt. Når du er færdig med flyttesynet og har udfyldt skemaet, bliver der automatisk udformet en digital indflytningsrapport. Den kan du så sende i pdf-format til din lejer, dit kontor og de håndværkere, du samarbejder med.

Gør både dine indflytningsrapporter og udflytningsrapporter digitale

Du kan ikke alene bruge DomuSpect app’en til at udarbejde indflytningsrapporter. Du kan gøre det samme med dine udflytningsrapporter. DomuSpect gør det nemt for dig at foretage alle dine flyttesyn, og der er meget tid at spare ved at udfylde de obligatoriske rapporter digitalt.

Har du endnu ikke prøvet at udforme en digital indflytningsrapport? Så er det ikke for sent. Èn gang skal jo være den første, og DomuSpect er kommet for at blive.