Er du på boligjagt? Flyt ind i de skønne lejligheder på Eternitten

Går du med boligdrømme? Du behøver ikke nøjes med at drømme. De nye, moderne lejligheder på Eternitten i Aalborg er indflytningsklare allerede i dag, så du straks kan se frem til at overtage nøglerne til dit nye hjem.

Du kan bo bynært med en lejebolig i Århus eller Aalborg

Storbyernes pulserende liv lokker mange mennesker til, for det er attraktivt at have alle tilbud inden for rækkevidde på alle tider af døgnet.

Har du et ønske om at bo bynært, men er budgettet ikke til en ejerbolig?

Det kan være en stor investering at rykke ind til centrum, men heldigvis kan du flytte ind i en lejebolig i Århus, Aalborg eller en af de andre store byer uden store økonomiske omkostninger.

Du får en stor frihed i en lejebolig

Når du sætter din underskrift på lejekontrakten, får du ikke kun et skønt hjem i en lejlighed på Eternitten, Trøjborg eller Nørrebro. Du får også en frihed, hvor du ikke skal tage dig af praktiske gøremål.

Drypper vandhanen, eller blinker pæren i opgangen? Det er udlejerens opgave at sørge for, at de praktiske opgaver løses. Du skal bare sørge for at fortælle viceværten, når du har brug for hjælp.

Der er stor forskel på nye og ældre lejligheder

Synes du stuk er charmerende, eller forelsker du dig i de funktionelle linjer? Du kan hurtigt se, om det er en gammel eller en moderne lejlighed, du har sat fødderne i. For nogle er en lille lejlighed på Nørrebro det rigtige valg, mens andre vil føle sig mere hjemme i de topmoderne lejligheder på Eternitten.

Få et hjem, du føler dig godt tilpas i

Har du nogle præferencer til, hvordan dit nye hjem skal være? Du har med stor sandsynlighed gjort dig en række overvejer over, hvilke krav du har til dit nye hjem. Beliggenhed, hårde hvidevarer, udsigt eller transport har alt sammen betydning for, at du vil føle dig hjemme i de nye omgivelser.

Før du pakker flyttekasserne, bør du derfor bruge god tid på at undersøge, hvilke lejligheder på Eternitten du kan se dig selv bo i de næste mange år.

Flyt ind i de moderne lejligheder på Eternitten

Huller i væggen og slidte gulve er bare nogle af de ting, du kan få problemer med i en ældre lejebolig. Vil du undgå at bruge tid på at renovere? De moderne lejligheder på Eternitten er indflytningsklare allerede i dag, så her skal du ikke først spartle, høvle gulve eller male.

Her er du hjemme med det samme.