Revolution for gør-det-selv’ere: Nu kan du designe dit drømmekøkken online og få leveret materialerne lige til døren

Gør-det-selv-bølgen har ramt danskerne, og vi bygger som aldrig før. Samtidig er vi vilde med individualiserede løsninger, som passer perfekt ind i vores hjem og repræsenterer vores smag og personlige stil. Skabsdesign.dk har gjort det let at kombinere de to ting ved at tilbyde et 3D-designprogram, hvor du kan designe dit drømmekøkken efter dine personlige præferencer – og efterfølgende få leveret alle materialerne lige til døren, så du kan gå i gang med at samle med det samme.

At indrette et nyt køkken behøver ikke at være raketvidenskab

Den grundlæggende filosofi hos Skabsdesign.dk er, at det skal være let at designe lige det køkken, du drømmer om – uden så mange dikkedarer. Derfor har man hos virksomheden også valgt kun at have de mest populære typer skabe i sortimentet. Det gør det mere overskueligt for kunderne, der med høj sandsynlighed alligevel finder det, de leder efter.

Mange gange ser du køkkenforhandlere, som har over 250 forskellige typer af skabe i programmet – og typisk er det kun de 20 % af køkkenskabene, der sælger. Det er de skabe, vi har valgt ud til vores program,” siger Torben Andersen, indehaver af Skabsdesign.dk.

Torben Andersen peger desuden på nogle få, enkle tommelfingerregler, som er gode at holde sig for øje i processen med at designe det nye køkken. Det kan nemlig være de små detaljer, der afgør, hvor glad du bliver for at bruge køkkenet, når det står færdigt:

“En grundig gennemgang af din køkkentegning vil give ekstra stor glæde i det daglige køkkenarbejde i mange år frem. Husk at placere vasken i nærheden af et vindue og opvaskemaskinen tæt på vasken – ligesom et køleskab tæt på bordpladen gør hverdagen meget lettere.”

En optimal løsning til den kræsne gør-det-selv’er

Skabsdesign.dk henvender sig til dem, der selv kan måle op, tegne, bestille online og efterfølgende samle og montere et køkken. Det kræver mere arbejde end at bestille en færdig løsning, men til gengæld er der mulighed for at designe et køkken, der er 100 % unikt og personligt. Samtidig er priserne lavere, end hvis du besøgte en køkkenforretning – netop fordi du står for det meste af arbejdet selv. Har du hænderne skruet rigtigt på, kan der altså være væsentlige summer at spare på at vælge en gør-det-selv-løsning frem for at få monteret et færdigt køkken.

Om Skabsdesign.dk

Skabsdesign.dk har eksisteret siden 2004 og har rødder i den fysiske køkkenbranche. Virksomheden fører de fleste typer overskabe, underskabe og højskabe til både køkken, bad og bryggers, ligesom du kan finde det mest gængse tilbehør og løse låger, hvis du skal renovere dit gamle køkken.

• design
  • livsstil