Rygård Park - få den bedste udsigt i Nørresundby

Drømmer du om en lækker lejlighed med en placering, der bonger helt ud på skalaen? I Rygård Park finder du de bedste lejligheder på Lindholm Brygge. Lejligheder på den populære placering Lindholm Brygge hænger ikke på træerne, men i Rygård Park kan du komme til at bo i en lejlighed, der ligger et stenkast fra både Fjorden, Aalborgs byliv såvel som naturskønne omgivelser.

Området er ombejlet, og det er med god grund - det er et skønt sted at bo, fordi du får det bedste fra to verdener.

Et sted, hvor der er plads til ro

Efterhånden som vi bliver mere stressede, har vi en tendens til at søge ro i naturen. Mange drømmer om et liv væk fra alt det hektiske, men for mange er det alligevel svært at opgive alle de muligheder og den stemning, man får, når man bor i byen.

Det findes der heldigvis en løsning på - Rygård Park er nemlig et sted, hvor der er plads til ro. For selvom du er langt fra centrums hektiske liv, er du aldrig langt fra byen. Rygård Park er i stedet en oase, nærmest midt i byen, hvor der er plads til at finde ro. Og alligevel er du næsten kun et stenkast væk fra Aalborg og Nørresundby centrum, og du kan derfor komme tæt på naturens beroligende omgivelser - uden at vinke farvel til byens mange muligheder og unikke, dynamiske stemning.

Lejebolig i Nørresundby - perfekt til familien

Er I en lille familie, som søger rammer, hvor der er plads til børn og familieliv? Så er Nørresundby et oplagt sted at lede efter et nyt hjem. Der er nemlig rig mulighed for at finde lejebolig i Nørresundby til den lille familie. I Nørresundby, eller solsiden, som de lokale kalder det, er der alt det, man kunne drømme om som familie - gode skoler, masser af interessante tilbud og et trygt og sikkert samfund, hvor der er plads til udfoldelser.

I Nørresundby får I den ro, der er brug for, når man har børn - men I behøver ikke at undvære det pulserende byliv. Det er nemlig lige rundt om hjørnet, og når I har brug for det, kan I lynhurtigt smutte ind til Aalborg centrum.

Der er masser af lækre lejligheder med en fantastisk udsigt over Fjorden, der er særligt indrettet til både par og mindre familier.