De første tre måneder med Apple TV+ er gratis på LG Smart TV

De første tre måneder med Apple TV+ er gratis på LG Smart TV

København, 16. november, 2021 – Fra den 15. november kan ejere af et LG Smart TV i over 80 lande nyde tre måneders gratis Apple TV+. Kampagnen gælder for alle kompatible LG Smart TV-modeller fra 2016-2021 (8K og 4K), og er tilgængelig for ejere af et LG TV, der tilmelder sig Apple TV+-kampagnen senest den 13. februar 2022. Tilbuddet kan indløses ved at følge instruktionerne på skærmen i LG Content Store eller ved at klikke på Apple TV+-bannerannoncen på LG TV’s startmenu.

Det unikke tilbud giver ejere af et LG Smart TV adgang til hele udvalget af film og serier på Apple TV+. Sortimentet omfatter blandt andet populære titler som The Morning Show med Jennifer Aniston og Reese Witherspoon og The Foundation, som er baseret på Isaac Asimovs roste bogserie af samme navn. For at skabe den bedste seeroplevelse kommer LG’s Smart TV-modeller med brancheførende billed- og lydteknologi, herunder Dolby Vision IQ og Dolby Atmos for at sikre den bedste billed- og lydoplevelse, når du streamer de mange Apple TV+-titler, der understøtter Dolbys banebrydende teknologier.

Tilbuddet er det første, der gælder samtlige kompatible TV-modeller og ikke kun nyindkøbte TV af seneste års model. Bemærk, at tilbuddet kun gælder for nye abonnementer på Apple TV+ i de lande, hvor tjenesten er tilgængelig, og at det ikke kan kombineres med andre tilbud eller Apple One.

Om LG Electronics Home Entertainment Company

LG Home Entertainment Company er førende indenfor fjernsyn og audio-videosystemer og er en globalt anerkendt innovator inden for OLED-TV, som revolutionerer premium TV-kategorien. LG stræber efter at forbedre kundernes liv med innovative hjemmeunderholdningsprodukter ledet af prisvindende OLED-TV og QNED Mini LED-TV med Quantum Dot NanoCell-teknologi og lydløsninger udviklet i samarbejde med Meridian Audio. For flere nyheder om LG, besøg www.LGnewsroom.com.

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.