Erling Christensen Møbler A/S har kæmpe succes i en konkurrencepræget branche

Hvis ikke man har hørt om Erling Christensen Møbler A/S, der har hovedsæde i Sindal, så vil der højst sandsynligt ikke gå længe, før man får øjnene op for denne forretning. Som Nordjyllands største bolighus er Erling Christensen Møbler allerede et yderst kendt navn i det jyske. Med deres store webshop har de dog i dag hele Danmark som marked, hvorfor butikken bestemt er værd at holde øje med.

I dag har virksomheden stor succes i et yderst konkurrencepræget marked, hvor man er oppe imod store konkurrenter, og hvor priser ofte skrues i bund. Erling Christensen Møbler har dog fundet sin position på markedet, hvor jysk købmandsskab og ærlighed er absolutte nøgleord for successen.

Bolighus fra 1979

Tilbage i 1979 fik Erling Christensen idéen om at sælge brugte møbler fra privatadressen. Siden da er det gået stærkt. I dag kan virksomheden bryste sig af at have mere end 10.000 m2 udstilling og mere end 40 ansatte i Danmark. Det har været en lang og spændende rejse, og der er ikke meget, der tyder på, at denne rejse ikke skulle fortsætte.

Tillid er den vigtigste værdi for Erling Christensen Møbler, og det mærkes tydeligt via god og personlig kundeservice, hvad end man handler på webshoppen eller i den fysiske forretning.

Bredt sortiment af alt fra møbler til isenkram

I dag er sortimentet hos Erling Christensen Møbler yderst bredt. Man har mulighed for at købe en ny sofa, en ny seng og sågar modetøj. Der er med andre ord tale om en vaskeægte handelsvirksomhed, hvor du altid kan være sikker på, at kvaliteten er i top.

Skulle du ikke være fra Nordjylland, så tilbyder Erling Christensen Møbler gratis fragt i hele Danmark. Der er derfor ikke nogen undskyldning for ikke at handle i denne perle af en dansk butik.

Webshoppen har åbnet nye muligheder

For år tilbage var det principielt set kun det lokale marked, der havde interesse for virksomheden. I takt med at flere og flere konkurrenter dog rykkede online, er hele Danmark pludselig blevet potentielle kunder. Det har medført, at Erling Christensen Møbler i dag kan servicere forbrugere i hele landet. Det har naturligvis åbnet op for nogle helt nye muligheder og er samtidig med til at drive den vækst, som forretningen i mange år har oplevet.

Står man og mangler møbler af høj kvalitet, eller er man på udkig efter en sofa med et helt unikt design, så er der stor sandsynlighed for, at Erling Christensen har det i varesortimentet. På webshoppen har du god mulighed for at skimme dig igennem det store udvalg allerede i dag.