LogPoint udnævner Annette Macsay Mostrup som Channel Manager for Norden

LogPoint udnævner Annette Macsay Mostrup som Channel Manager for Norden

Erfaren Channel Manager skal drive LogPoints partnerprogram i Norden og sikre den fortsatte vækst.

København – 17. november 2021- CybersikkerhedsvirksomhedenLogPoint har netop ansat Annette Macsay Mostrup som ny Channel Manager i Norden. Hun får ansvaret for at udvikle eksisterende partnerskaber og etablere nye. Mostrup trækker på sin erfaring fra lignende stillinger i it-branchen og branchen for cybersikkerhed for virksomheder såsom Splunk, VMware og Citrix.

“Jeg begejstret for at have fået Annette med på teamet i LogPoint. COVID har for alvor sat skub i den digitale transformation, og det er blevet afgørende for organisationer at skærpe deres fokus på cybersikkerhed. Organisationer er nødt til at få styr på deres data for at få den værdifulde indsigt, der er nødvendig for at forbedre deres cybersikkerheden. LogPoints forretningsmodel er baseret på kanaler, og vores partnerskaber på tværs af den nordiske region er vigtige elementer i vores vækstplan. Annette bringer 20 års erfaring med at opbygge og vedligeholde partnerskaber til LogPoint, og jeg er overbevist om, at hun er en værdifuld tilføjelse til vores team,” siger Martin Fribrock, LogPoint Nordics Regional Director.

Mostrup kommer til LogPoint i midt virksomhedens fokusskift fra detektering af cybertrusler til holistisk håndtering af dem gennem en integration af SOAR-teknologi i LogPoint SIEM med henblik på at skabe en grundlæggende platform til drift af cybersikkerhed. Integrationen af SOAR i LogPoints SIEM-løsning introducerer et hidtil uset niveau af automatisering, hastighed og præcision i håndteringen af sikkerhedshændelser og bringer SOAR til organisationer af alle størrelser.

”LogPoints nylige træk mod drift af cybersikkerhed er meget spændende, fordi det viser, hvordan denne her danske virksomhed kræver sin plads i det globale, konkurrenceprægede cybersikkerhedslandskab – uden at miste blikket for det nordiske marked. Der er ofte et mismatch mellem det nordiske marked og store, globale organisationer, go-to-market-strategier og prismodeller. LogPoint er stadig enormt relevant i Norden, og jeg vil gøre mit for at gribe de store muligheder, vi ser på markedet, gennem tillidsbaserede partnerskaber og fælles værditilbud,” siger Mostrup.

LogPoint udbyder en integreret, fundamental platform til drift af cybersikkerhed, som består at SIEM, UEBA, SAP-sikkerhed og SOAR. LogPoint accelererer identificeringen af trusler og håndteringen af dem, hvilket gør det muligt for organisationer at konvertere data til brugbare efterretninger, som understøtter cybersikkerhed, compliance, it-drift og forretningsanalyse.

LogPoint er den eneste platform, der er EAL 3+ certificeret og forpligter sig til databeskyttelse med compliance-værktøjer og indbyggede funktioner, som understøtter 4 øjnes-princippet i sikkerhedsdriften.

Kategorier

LogPoint har skabt en pålidelig, innovativ cyberskkerhedsplatform, som gør organisationer i stand til at trives i en verden med trusler under udvikling. Ved at kombinere sofistikerede teknologier og en dyb forståelse for kundernes udfordringer, støtter LogPoint arbejdet med cybersikkerhed og hjælper dem med at bekæmpe aktuelle og kommende trusler. LogPoint udbyder SIEM, UEBA og SOAR i en komplet platform, som effektivt identificerer trusler, automatisk prioriterer og håndterer hændelser og meget mere. Med hovedkontor i København og kontorer jorden rundt er LogPoint en multinational, multikulturel og inkluderende virksomhed.

Maimouna Corr Fonsbøl

Pressekontakt Head of PR PR & Communications +45 25 66 82 98

Logpoint Danmark

Headquartered in Copenhagen, Denmark, with offices across Europe, the USA, and Asia, Logpoint is a multinational, multicultural, inclusive cybersecurity company. LogPoint bolsters organizations in the fight against evolving threats by giving them a single source of truth — an intuitively designed platform with the powerful capabilities needed to ensure their safety. Powered by machine learning and backed by an industry-leading support team, Logpoint’s cybersecurity operations platform accelerates detection and response, allowing organizations to respond to tomorrow’s threats.
Logpoint’s core belief lies in creating software that empowers security teams to make confident decisions, feel justified in their choices, and more efficiently protect their organizations. That principle has earned them the trust of more than 1,000 organizations worldwide, as well as a place in Gartner’s Magic Quadrant.
The company’s culture prioritizes passion, innovation, team spirit, and client satisfaction. Together, these values fuel Logpoint’s success across cybersecurity technologies: from SIEM, UEBA, and SOAR to SAP security, converged into an integrated security operations platform, created to protect the digital heart of organizations.

Logpoint
Bryggervangen 55