Pressemeddelelse -

Lumesse løfter sløret for nye produkter i et fuld ud integreret talent management system

HRTech, Las Vegas, 3. oktober 2011 - Lumesse har afsløret på HRTech, at de i starten af 2012 vil præsentere omfattende produktlanceringer, som tilbyder kunderne en uovertruffen implementeringsstrategi for integreret talent management løsninger. Disse internationale releases støtter op om strategien om at have global og lokal ekspertise, som Lumesse har udviklet inden for både talent management og e-rekruttering over mange år. Der er tale om to produktlanceringer, som tilbyder betydelige udvidelser af produkterne. Den ene produktlancering tilbyder talent management til Lumesse TalentLink i februar 2012, og den anden tilbyder e-rekruttering til Lumesse ETWeb senere i 2012. Begge produkter vil øjeblikkelig kunne drage fordele af betydeligt forbedrede user interfaces og nye analyser samt nye kapaciteter såsom social collaboration og integreret learning management senere i 2012. Lumesse vil integrere den SaaS-baserede learning management teknologi fra opkøbet af Edvantage Group den 3. oktober med begge produktliner

"Vi kommer til at gøre livet meget lettere for virksomheder af alle størrelser, som ønsker at implementerer integrerede talent management strategier," siger  Matthew Parker, CEO hos Lumesse: "Først gør vi det let at implementere et fuldt ud integreret talent management system, som dækker hele ansættelses-livscyklussen med en innovativ, intuitiv brugeroplevelse ved at udvide vores kerne talent management- og e-rekrutteringsprodukter, så de hver især dækker alle nøgleområder. Derefter gør vi det let at konfigurere eller skræddersy vores teknologi - som fuld SaaS, hosted hos os eller hos virksomheden selv og giver dermed kunderne mulighed for at vælge, hvad der passer bedst til dem."

"Det glæder os at Lumesse udviser så stærkt et engagement til udvikling af deres produkter for at imødekomme behovet hos deres globale kunder, højne brugervenligheden og integrere vigtig ny funktionalitet," siger Stephen Cerrone, Executive Vice President, Human Ressources hos Sara Lee Corporation.

Lumesse vil i 2012 give kunderne hidtil uset frihed til at vælge en talent management strategi, som er tilpasset deres specifikke behov, antal brugere og teknologiske præferencer, uden at gå på kompromis med funktionalitet eller muligheden for at skræddersy eller konfigurere en løsning til præcis det, de ønsker. Kunder, som ønsker et fuldt ud integreret, højt konfigurerbart talent management system baseret på en "ægte" SaaS (Software as a Service) leveringsmodel, kan vælge Lumesse TalentLink, som i version 12.0 tilbyder en stærk kapacitet i HR stamdata, performance management og efterfølgerplanlægning. Yderligere funktionalitet inden for områder såsom kompensationsstyring, learning management og større kapacitet inden for ansættelsesprocessen og contingent workforce management, vil blive tilføjet i 3 årlige update. Kunder, som ønsker et fuldt ud integreret, skræddersyet talent management system, som er hosted hos enten os eller hos virksomheden selv, kan vælge Lumesse ETWeb, som i version 11 kommer med et nyt, intuitivt bruger interface, relevant rapporterings- og analysekapacitet og en mere skalérbar, performance-orienteret arkitektur. Derudover vil en fremtidig release tilføje e-rekruttering kapacitet til Lumesse ETWeb.

Begge produkter vil også drage fordel af integrationen med nye social collaboration værktøjer, som bliver lanceret I 2012. Samt learning management teknologi som følge af opkøbet af Edvantage Group den 3. oktober.

"Vi samler mange års ekspertise inden for global talent management og e-rekruttering og tilbyder vores kunder fuldt ud integrerede, utrolig funktionelle produkter med en uovertruffen web 2.0 brugeroplevelse" tilføjer Matthew Parker, CEO hos Lumesse: "Men de nye tilføjelser hos Lumesse er et valg - ikke kun hvordan de skal installeres, implementeres og have adgang til vores teknologi, men i hvordan disse produkter er konfigureret, integrerede og anvendt af globale, flersprogede brugere i virksomheder af alle størrelser."

Lumesse ETWeb version 11

Lumesse ETWeb version 11 bliver lanceret i december 2011. Lumesse er den eneste globale virksomhed, der får talent management løsninger til at fungere lokalt. Lanceringen indeholder:

• En betydelig forbedret brugervenlighed takket være et helt nyt UI, som er utrolig hurtig, lettere at bruge, reducerer tid til oplæring og viser hvordan man kan udnytte systemet optimalt.
  • Reducerer "cost of ownership" ved større besparelser på platform-investering kombineret med bedre ydeevne gennem migration til den nyeste server, OS og database teknologi.
  • Avancerede, konfigurerbare men stadig let anvendelige rapporter og analyser, som leverer korrekt talent intelligence på tværs af processerne i en global virksomhed.

Den nye Lumesse ETWeb version 11 UI supporterer nu større browser varianter, heriblandt IE9, FireFox 6, Safari and Opera, og over 30 sprog, hvilket letter udrulningen til globale virksomheder.

Lumesse TalentLink version 12

Lumesse TalentLink version 12 - som bliver lanceret i Q1 i 2012 - viser vejen frem med branchens stærkeste og mest brugervenlige e-rekrutteringssystem. Med integrationen af kerne talent management kapacitet som inkluderer performance management, Core HR (Stamdata-modul) og efterfølgerplanlægning. Produktet leveres som en "ægte" SaaS løsning, og med et app-baseret workspace og mulighed for tilknytning til Lumesse Mobile app til smartphones indbygget, hæver Lumesse endnu engang overlæggeren, når det kommer til produktivitet, kompatibilitet og let anvendelig talent management. De største forbedringer som leveres i version 12 er:

• Et fuldt ud konfigurerbart, omfattende" HR Core system of record" som, til den korrekt autoriserede bruger, viser alle deltaljer på hver enkelt ansat.
  • Performance management og efterfølgerplanlægning - fuldt ud integreret med hinanden og adgang til disse via Lumesse TalentLink´s konfirgurerbar apps-baseret workspace, som er skræddersyet til at dække de forskellige behov der er i forskellige funktionsgrupper - HR, Rekruttering, linjechefer, medarbejdere osv.
  • Gnidningsløs integration med LinkedIn gennem 'Apply with LinkedIn' for at give en hurtigere og mere simple jobansøgningsproces.
  • Navigerbare, interaktive organisationsdiagrammer som giver mulighed for at udvælge individuelle medarbejderprofiler og analysere på nøgleinformationer så som "performance plan status" samt ny "workflow Modeler".

Om Lumesse

Lumesse er den eneste, globale virksomhed, der får talent management-løsninger til at fungere lokalt. Vi hjælper kunder i hele verden med at implementere succesrige, lokale talent management-programmer, der identificerer, plejer og udvikler de rette mennesker, på det rette sted, på det rette tidspunkt. Hos Lumesse har vi forståelse for, at ingen mennesker, organisationer eller kulturer er ens. Vi har derfor udviklet talent management-løsninger, som arbejder på samme måde, som vores kunder arbejder: alene og i teams. Vi ser vores forskelligheder som styrker, ikke som forhindringer.

1.700 kunder fra mere end 70 lande har valgt at arbejde sammen med os, fordi de ved, at engagement, innovation og kreativitet alene kommer fra dygtige mennesker. Vi hjælper vores kunder med at finde og inspirere disse mennesker i deres organisation. Vores komplette talent management-løsning er vidtspændende, intuitiv, sikker og fuldt ud international med over

Produkt information: www.lumesse.com/dk/det-vi-hjaelper-med

Læs vores blog på: www.lumesse.com/blog

Om Edvantage Group

Edvantage Group er Europas førende e-learning virksomhed. Edvantage group hjælper organisationer med at forbedre medarbejdernes kompetencer og vidensdeling, hvilket giver bedre performance og resultater. Virksomheden kombinerer gnidningsløst "cloud"-teknologi og Software-as-a-Service (SaaS) baserede hjælpemidler såsom Learning Gateway og CourseBuilder, med læringsoplevelser ud over det sædvanlige og on-demand indhold til målbare resultater for kunderne. Edbagtige group hjælper over 400 organisationer fra kontorer i Norden, Benelux og Storbritannien.

Besøg www.edvantagegroup.com for mere information.

• Ansættelse, kollektivaftale

• produkter
  • talent management system

• Hovedstaden

Om Lumesse

Lumesse er den eneste, globale virksomhed, der får talent management-løsninger til at fungere lokalt. Vi hjælper kunder i hele verden med at implementere succesrige, lokale talent management-programmer, der identificerer, plejer og udvikler de rette mennesker, på det rette
1.700 kunder fra mere end 70 lande har valgt at arbejde sammen med os, fordi de ved, at engagement, innovation og kreativitet alene kommer fra dygtige mennesker. Vi hjælper vores kunder med at finde og inspirere disse mennesker i deres organisation. Vores komplette talent management-løsning er vidtspændende, intuitiv, sikker og fuldt ud international med over 50 sprog.
Vi har kontorer og partnere i mere end 40 lande, og er repræsenteret i EMEA, Amerika og Asien/
Stillehavsområdet. Se her, hvor du finder et kontor i nærheden af dig

Camilla Ferm Fischer

Pressekontakt Nordic Marketing Manager +45 25101619