COS kommer til Lyngby Storcenter

Der er fuld gang i ombygningen og udvidelsen af 1. sal i Lyngby Storcenter, og nu kan vi endeligt løfte sløret for endnu et fantastisk koncept: Nemlig svenske COS.

COS er ikke kun er kendt for at ligge på eksklusive placeringer verden over, men også for sit lækre, minimalistiske tøj med tydelig arv i skandinavisk design og arkitektur. COS arbejder med en kombination af funktionalitet og smukke snit og vinkler, og er både til mænd og kvinder.

Den nye butik bliver på hele 552 m2 med nytænkende mode og byder desuden velkommen med en imponerende buet stenfacade og et unikt indendørs gårdmiljø med vilde planter.

’’Hos Lyngby Storcenter, glæder vi os meget over at kunne byde velkommen til COS til efteråret. Vi er stolte over at kunne tilbyde vores kunder en ny og spændende første sal, som skal være med til at fremtidssikre handleoplevelsen i Lyngby Storcenter, mange år fremover. Vore mange loyale kunder fra hele oplandet kan glæde sig til det stilrene skandinaviske univers, som COS vil være med til at tilføre vores første sal”, udtaler adm. direktør Torben Schwabe.

COS bliver desuden naboer på 1. sal til H&M Home, en betydeligt udvidet H&M og ikke mindst Arket, der også rummer en lækker café med retter fra det ny, nordiske køkken med kvalitet og sundhed i fokus.

Åbning af de nye koncepter på 1. sal i Lyngby Storcenter forventes til november 2018!