& Other Stories åbner i Lyngby Storcenter

Nu kan vi endelig annoncere det sidste brand, der åbner på vores nye første sal. Inden længe kan du shoppe det populære minimalistiske design fra & Other Stories i Lyngby Storcenter. & Other Stories kommer til at ligge side om side med COS og ARKET, som også åbner på den nye første sal i Lyngby Storcenter dette efterår.

Du kommer til at kunne boltre dig på hele 580 kvadratmeter. I den store nye butik kan du finde alt indenfor accesseories, stationary, tasker, smykker, beauty produkter, sko samt ready-to-wear kollektioner. Der kommer med andre ord ikke til at mangle noget.

& Other Stories har fokus på detaljer og kvalitet og gør det med sans for tidens største tendenser. Der er kun få andre steder i Danmark, man kan finde butikskonceptet, og derfor er det med stor glæde at vi kan udbrede det fantastiske koncept til endnu flere danskere. Vi er stolte af, at man ingen længe kan opleve det lige her i Lyngby Storcenter.

• Virksomhed, generelt