IT’S SHOW TIME…

IT’S SHOW TIME…

Under overskriften “IT’S SHOW TIME” sender MAN hele fire nye Euro 6 modeller på rundtur I Danmark, hvor alle interesserede kan komme og se og prøvekøre de nye lastbiler

16 SHOW TIME steder i Danmark

Fra den 20. april til den 30. juni vil SHOW TIME karavanen, bestående af de helt nye Euro 6 TGL, TGM, TGS og TGX modeller, bevæge sig rundt til alle MAN forhandlere og servicepartnere i Danmark. Alle de nye modeller vil være flot dekorerede, så ingen vil være i tvivl når karavanen kommer forbi på landevejen.

Mere end blot en fremvisning

Ved lokale SHOW TIME arrangementer hos MAN forhandlerne inviteres alle interesserede til at kigge forbi til en god lastbilsnak og prøvekøre alle de nye lastbiler. MANs eksperter vil fortælle om de nye design detaljer og de nye motorer og der vil være information om TeleMatics og om MAN ServiceCare, der vil være standard på de nye Euro 6 modeller.

MAN Truck & Bus er en af Europas førende producenter af erhvervskøretøjer og udbydere af transportløsninger med en årlig omsætning på mere end 11 milliarder euro (2021). Virksomhedens produktportefølje omfatter varebiler, lastbiler, busser og diesel- og gasmotorer samt tjenester relateret til passager- og godstransport. MAN Truck & Bus er et firma tilhørende TRATON SE og beskæftiger mere end 34.000 mennesker verden over.

MAN Truck & Bus Danmark A/S