Stjerner til Hellevad!

Totaløkonomi er en selvfølge, når der står MAN på fronten - så kan man tillade sig at prioritere andre faktorer også.

Jes Hansen i Hellevad sætter gerne sit personlige præg på tingene. Det ses klart i den måde, han har udsmykket sin nye MAN på - fuld af stjerner.  Men der er mere end blot et godt udseende, der skal være i orden for Jes, ikke mindst transporteffektivitet og sikkerhed.

Effektiviteten sikres af den lave egenvægt i kombination med den fine brændstoføkonomi, som MANs 480 hk-motor er kendt for. Når det gælder sikkerheden lagde Jes Hansen vægt på, at MAN har EBS-bremsesystemet som standard, samt at den har den kraftige 3-trins motorbremse, der er koblet sammen med fartpiloten.

God chaufførkomfort er også et led i sikkerheden, da det modvirker træthed, og her ligger den nye MAN også fint med bl.a. oliefyr, multifunktionsrat, navigation, Bluetooth, TipMatic gearskift, lufaffjedrede sæder og meget mere.

• Lastbiler, transportbil