Nyhed -

Stigende efterspørgsel på energieffektiv opvarmning: MCZ opruster med mere mandskab i serviceafdeling.

De senere år er danskerne igen åbnet mere op for energioptimering af huset, viser Bolius’ boligejeranalyse udarbejdet af Kantar Gallup fra 2017.

Varmeregningen har fået de fleste til at ville energioptimere, og økonomien er blevet en mindre barriere for boligejerne end de sidste to år. Især de yngre boligejere forstår den langsigtede økonomiske fordel og interesserer sig desuden meget for miljøet, viser undersøgelsen.

I den stigende efterspørgsel på pilleovne og ønsket om erstatning af brændeovne, efterspørger flere kunder naturligvis også serviceringen af det elektroniske produkt.

MCZ Norden A/S opgraderer derfor endnu en gang mandskabet i serviceafdelingen – denne gang i Servicecenter Vest.

Seneste skud på stammen ved MCZ Norden A/S er Rasmus Perzys, som er uddannet industritekniker og tidligere har arbejdet med komplekse IT-systemer og salg. Rasmus har derfor de rette forudsætninger for nemt at håndtere og pleje det omfattende sortiment fra det italienske kvalitetsmærke, MCZ, samt møde kunden i øjenhøjde.

Rasmus tilhører MCZ Servicecenter Vest og vil derfor udføre service i Jylland og på Fyn.

MCZ Norden A/S byder velkommen til Rasmus Perzys, der vil håndtere service i MCZ Servicecenter Vest.

• Miljø, energi

• varmeregning