Øjenlaserbehandling i Lyngby Storcenter

½ minut. Længere tager det ikke at blive brillefri med en moderne øjenlaserbehandling. Og tre dage i efteråret kan brille- og linsebrugere nu møde Nordens førende på feltet i Lyngby Storcenter.

Et stort antal danskere vælger i disse år at få foretaget en moderne øjenbehandling, som permanent fjerner synsfejl og behovet for at bruge briller og kontaktlinser. Den stærkt stigende popularitet kommer i kølvandet på en stærk udvikling inden for behandlingsmetoderne i det seneste årti.

For de fleste er en øjenlaserbehandling helt smertefri og overstået på et øjeblik. Og som regel kan man være tilbage på arbejde allerede næste dag. Samtidig har prisen også i de senere år nået et niveau, der gør behandlingerne konkurrencedygtige i forhold til livslang brug af briller og linser.

Memira på Globetorvet

Som reaktion på den voksende interesse har Memira  igangsat en informationskampagne, som bl.a. udfolder sig på messer, ved informationsmøder, i storcentre, ved sportsarrangementer mv.

Nu er turen kommet til Lyngby Storcenter, hvor Memira i dagene 23. august, 17. september og 15. oktober besøger Globetorvet. Her kan du bl.a. få en snak om behandlingstyper og skrive dig op til en forundersøgelse.

Førende i Norden

Memira er med i alt 43 klinikker den førende kæde i Norden inden for synskirurgi og har en erfaring, der bygger på mere end 230.000 behandlinger. Kæden anvender den nyeste teknologi inden for øjenbehandling, hvilket er kundernes garanti for et trygt forløb og et godt resultat.

www.memira.dk

Memira er Nordens største øjenlaserkæde, og har over 200 ansatte og næsten 50 klinikker i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Memira behandler titusinde kunder hvert år for nærsynethed, langsynethed og bygningsfejl. Memira er desuden ledende inden for behandling af aldersbetinget langsynethed – en behandling som eliminerer behovet for progressive briller og læsebriller. En laserbehandling med den nyeste teknik varer mellem 5-90 sekunder, og de fleste kan herefter være tilbage på arbejde allerede den næste dag.