Øjenlaserbehandling med Memira på Hest & Rytter messen

½ minut. Længere tager det ikke at blive brillefri med en moderne øjenlaserbehandling. Og tre dage i marts kan brille- og linsebærende ryttere nu møde Nordens førende på feltet i Messecenter Herning.

Mange sportsudøvere er generet af briller og linser. Derfor vælger mange at få deres naturlige syn tilbage med en laser- eller linsebehandling. Behandlingen giver store fordele, uanset hvilken sportsgren man dyrker, og om det er en udendørs eller indendørs idræt.

For de fleste er en øjenlaserbehandling helt smertefri og overstået på et øjeblik. Og som regel kan man være tilbage på arbejde allerede næste dag. Samtidig har prisen også i de senere år nået et niveau, der gør behandlingerne konkurrencedygtige i forhold til livslang brug af briller og linser.

Memira på Hest & Rytter

Som reaktion på den voksende interesse har Memira igangsat en informationskampagne, som bl.a. udfolder sig på messer, ved informationsmøder, i storcentre, ved sports-arrangementer mv.

Nu er turen kommet til Messecenter Herning, hvor Memira i dagene 8. - 11. marts 2012 besøger Hest & Rytter. Her kan du bl.a. få en snak om behandlingstyper og skrive dig op til en forundersøgelse.

Førende i Norden

Memira er med næsten 50 klinikker, den førende kæde i Norden inden for synskirurgi og har en erfaring, der bygger på mere end 360.000 behandlinger. Kæden anvender den førende teknologi inden for øjenbehandling, hvilket er kundernes garanti for et trygt forløb og et godt resultat.

Kunne du tænke dig at kunne ride i alt slags vejr uden briller, der dugger eller linser, der kløer fra støv i stalden? Besøg os i Hal E - stand nr. 4012

Ved spørgsmål kontakt:
Direktør Martin Falch Rasmussen 51 16 72 80, martin.rasmussen@memira.dk

Regions

Memira er Nordeuropas førende øjenlaserkæde, og har ca 300 ansatte og næsten 50 klinikker i Danmark, Sverige, Norge og Tyskland. Memira behandler titusinde kunder hvert år for nærsynethed, langsynethed og bygningsfejl. Memira er desuden førende inden for behandling af aldersbetinget langsynethed og kan hjælpe personer der har progressive briller og læsebriller.

Relateret materiale

Memira er Skandinaviens største kæde af øjenlaser og refraktiv øjenkirurgi med næsten 40 klinikker i Danmark, Sverige og Norge.

Memira er Skandinaviens største øjenlaserkæde, og har ca 200 ansatte og næsten 40 klinikker i Danmark, Sverige og Norge. Memira behandler tusinde kunder hvert år for nærsynethed, langsynethed og bygningsfejl. Memira er desuden førende inden for behandling af aldersbetinget langsynethed og kan hjælpe personer der har progressive briller og læsebriller.

Rådhuspladsen 75, 5 sal
DK-1550 København V