Merus nye WLAN-løsninger giver nem styring af BYOD-miljøer

MERU Networks lancerer næste generation af WLAN-løsninger, der letter håndteringen af ​​trådløse netværk i miljøer, hvor mange brugere vil tilslutte deres egne enheder. Smart Connect™ forenkler en sikkert WLAN-adgang, og det kraftfulde nye operativsystem, System Director 5, giver branchens højeste kapacitet for trådløse enheder og access points.

Læs pressemeddelelsen i sin helhed i det vedhæftede word-dokument (på engelsk).

• Data, Telekommunikation, IT

• wireless
  • trådløst netværk
  • trådløst internet
  • trådløs
  • router
  • netværksopbygning
  • access point

Om Meru Networks:
Meru Networks er verdensledende inden for trådløse netværk, WLAN. Den innovative arkitektur gør det muligt at opbygge et 100% trådløst miljø og samtidig sikre en robust afvikling af alle virksomhedens forretningskritiske programmer.
Merus prisbelønnede “Air Traffic Control”-teknologi har kombineret fordelene ved mobil-arkitektur og WLAN. Meru tilbyder markedets eneste løsning, der giver den nødvendige pålidelighed, skalerbarhed og sikkerhed til at sammensmelte alle platforme – herunder data, tale og video – i ét og same netværk.
Virksomheden blev grundlagt i 2002 og har hovedkvarter i Sunnyvale, Californien. For mere information, besøg www.merunetworks.com.