URTEKRAM BEAUTY: DEN PERFEKTE VÆRTINDEGAVE - EN GAVE DER GLÆDER

URTEKRAM BEAUTY: DEN PERFEKTE VÆRTINDEGAVE - EN GAVE DER GLÆDER

Kender du en, der vil blive glad for lidt ekstra forkælelse? Der er masser af spafornemmelse at hente i vores nye gaveæsker bestående af en velduftende body wash og bodylotion. Vælg mellem 3 skønne gaveæsker med hver sin duft - perfekt til julens mange fester.

Serierne indeholder en ny opdateret formulering med fokus på funktionalitet, flere aktive ingredienser og sanseoplevelsen, når produkterne bruges. Vores produktion er beliggende i det naturskønne Mariager i Jylland, hvor beauty serierne både bliver udviklet og produceret. Alle produkter er veganske og økologisk certificeret af Ecocert efter COSMOS Organic standarden.

•Økologisk certificeret af Ecocert Cosmos Organic
•Ingredienser med 99-100% naturlig oprindelse
•Certificeret Vegansk af The Vegan Society
•Dansk produceret
•Bionedbrydeligt indhold
•Produceret i plantebaseret emballag

TUNE IN HVER DAG MED BEROLIGENDE LAVENDEL
Soothing Lavender Gaveæske
Body lotion 245 ml + Body Wash 200 ml
Vejl. udsalgspris 99,95 kr.

Tune In hver dag med Soothing Lavender skønhedspleje fra Urtekram Nordic Beauty med en naturlig, behagelig duft af lavendel. Fugtgivende ingredienser som aloe vera er kombineret med beroligende pilbarkekstrakt og hyaluronsyre, som til sammen hjælper med at pleje og fugte huden. Urtekram Tune In Soothing Lavender er vegansk og indeholder ingredienser med naturlig oprindelse. Hele serien er økologisk certificeret af Ecocert efter COSMOS Organic standarden og produceret i plantebaseret emballage lavet af sukkerrør.

BLIV BLOWN AWAY MED DEN FORFRISKENDE DUFT AF CITRONGRÆS
Blown Away Gaveæske
Body lotion 245 ml+ Body Wash 200 ml
Vejl. udsalgspris 99,95 kr.

Bliv Blown Away med den forfriskende skønhedspleje fra Urtekram Nordic Beauty med en naturlig duft af citrongræs og citrus. Plejende og genopbyggende ingredienser som aloe vera og hyaluronsyre hjælper huden med at forblive fugtet og hydreret. Urtekram Blown Away Wild Lemongrass er vegansk og indeholder ingredienser med naturlig oprindelse. Hele serien er økologisk certificeret af Ecocert efter COSMOS Organic standarden og produceret i plantebaseret emballage lavet af sukkerrør.

DARE TO DREAM MED VILDE ROSER I FULDT FLOR
Dare to Dream Gaveæske
Body lotion 245 ml + Body Wash 200 ml
Vejl. udsalgspris 99,95 kr.

Nyd den silkebløde følelse fra Urtekram Soft Wild Rose serien med en drømmende duft af vilde roser, som forkæler hud og hår med plejende og fugtgivende ingredienser som aloe vera, glycerin og sheasmør. Serien inkluderer håndcreme, håndsæbe, bodylotion, body wash samt shampoo og balsam til farvet hår med farvebeskyttende strandkål og rødbede-ekstrakt, som hjælper med at bevare farven i håret og giver håret liv og pleje.

Gaveæskerne forhandles hos Helsam, Nicehair.dk, Med24.dk & Luxplus.dk

For mere information kontakt venligst:
Brand Manager, Josefine Kaagaard: Josefine.Kaagaard@midsona.dk