AFFYR OP TIL 1.200 KLAMMER PÅ ÉN ENKELT OPLADNING MED DEN NYE M18™ KLAMMEPISTOL

Milwaukee Tool fortsætter med at lancere nye, banebrydende værktøjer med den nye M18 FUEL18GS ¼" klammepistol.

Den nye klammepistol har et gennemtænkt design, der giver maksimal produktivitet og enestående effektivitet uden besværet med kompressor og slange.

Klammepistolen udnytter en nitrogenbaseret luftfjedermekanisme med kraft til at sænke klammerne ned i den korrekte dybde i hårde materialer hver eneste gang. Den leveres med værktøjsfri dybdejustering, så hæfteklammer kan skydes ind i bløde materialer uden at bryde igennem. M18 FUEL 18GS klammepistolen har en ydeevne, der lever op til brugernes forventning til et trykluftværktøj – men med friheden og komforten ved et batteridrevet værktøj. Det kompakte og lette design giver bedre adgang på trange steder og minimerer trætheden hos brugeren gennem hele arbejdsdagen. Værktøjet har funktioner til sekventiel affyring og kontaktaffyring og leveres med et næsetykke og en vendbar bæltekrog.

Som alle M18 FUEL™-løsninger kombinerer den nye M18 FUEL 18GS klammepistol tre eksklusive innovationer – den kulfrie POWERSTATE-motor, REDLITHIUM-ION-batteriet og REDLINK PLUS-elektronikken, der tilsammen giver brugerne en klammepistol med enestående hastighed og effektivitet.

Specifikationer

M18 FUEL 18GS klammepistol (M18 FNCS18GS-202X)

• Hæftelængde: 9,5-38 mm
  • Hæftebredde: 6,35 mm
  • Magasinkapacitet: 108 hæfteklammer
  • 1.200 klammer per opladning på et REDLITHIUM-ION™ 2,0 Ah-batteri
  • Funktioner til sekventiel affyring og kontaktaffyring
  • Funktion der forhindrer maskinen i at affyre når magasinet er tomt, vendbar bæltekrog og LED-arbejdslys

Leveres med 2 x M18™ REDLITHIUM™-ION 2,0 Ah-batterier, M18™ & M12™ hurtigoplader, et næsestykke and HD-boks.

Læs mere om M18 FUEL™ klammepistolen, se videoer af den i aktion eller find nærmeste forhandler på www.milwaukeetool.dk

• Hobby

• elværktøj
  • m18 fuel
  • klammepistol
  • lithium-ion
  • lithium
  • lithium-ion batterier

OM MILWAUKEE TOOL

Konstant innovation i over 95 år. Milwaukee Tool er en førende producent af kraftigt elværktøj, tilbehør og håndværktøj til professionelle brugere over hele verden.

Siden virksomhedens start i 1924 har Milwaukee Tool været førende i branchen inden for både holdbarhed og ydeevne. Med en urokkelig loyalitet over for fagene fører Milwaukee Tool stadig an med fokus på at levere innovative og fagspecifikke løsninger.

Førerskabet inden for litium-ion-teknologi, som ses i M12™- og M18™-systemerne, det tidsbesparende tilbehør og de innovative håndværktøjsprodukter, sætter Milwaukee Tool i stand til hele tiden at levere avancerede løsninger til fagene, som giver øget produktivitet og uovertruffen holdbarhed.

Gustav Olsson

Trade Product Manager Nordic +46 725 303050