PROFESSIONEL VANDPUMPE PÅ ÉT 18V BATTERI

Milwaukee Tool lancerer ny og innovativ M18 vandpumpe på batteri.

Den nye vandpumpe er særligt udviklet til de udfordringer med fjernelse af vand, som fagfolk inden for VVS og HVAC samt vedligeholdelsesteknikere møder dagligt i bolig, erhverv og industri. Den nye vandpumpe gør det muligt for brugerne at overføre vand hurtigere, så servicetiderne kan nedbringes.

M18 vandpumpen er fuldt selvansugende og er konstrueret med et fleksibelt pumpehjul, der begynder at pumpe vand fra indløb til udløb, så snart den tændes og uden behov for yderligere pumpning fra brugerens side. Med 1.817 liter i timen kan pumpen hurtigt flytte vand fra et område til et andet. Det fleksible pumpehjul danner en kraftig trykforskel svarende til en løftehøjde på op til 5,5 m. I kombination med en hovedhøjde på 23 m kan den nye vandpumpe nemt bruges til en lang række opgaver.

Vandpumpen er udstyret med REDLINK-elektronik, som beskytter mod tørpumpning ved at slukke pumpen, når den ikke længere får vand. Det hjælper til at beskytte motoren og maksimere værktøjets levetid. Samtidig har brugerne mulighed for at udføre andet arbejde imens uden at skulle bekymre sig om beskadigelse af værktøjet.

Batteriet tilsluttes i et praktisk, stænktæt rum bag på værktøjet, så det forbliver tørt under brug. Rummet passer til alle M18-batterier. Desuden giver en klar rude bedre mulighed for at overvåge pumpehjulet, så brugeren hurtigt kan løse problemer med f.eks. tilstopning. Værktøjet leveres med to ¾" messingtilslutninger, der passer til de fleste vandslanger.

Den nye M18 vandpumpe er fuldt kompatibel med hele M18™-sortimentet, der nu indeholder mere end 165 elværktøjer på samme batteriplatform.

Specifikationer:

M18™ vandpumpe (M18 BTP-0)

• Selvansugende
  • Flowhastighed: 1817 l/t
  • Flowhastighed: 30,3 l/min.
  • Maks. løftehøjde: 5,5 m
  • Maks. vandløft: 23 m
  • Maks. vandtemperatur: 60 °C
  • IP-beskyttelsesklasse: IP54
  • Fæste: ¾" (19 mm) han-fæste
  • Vægt med batteri: 4,0 kg

Læs mere om M18 vandpumpen, se videoer af den i aktion eller find nærmeste forhandler på
www.milwaukeetool.dk

• Hobby

• selvansugende
  • vandpumpe
  • lithium-ion batterier
  • lithium-ion
  • lithium
  • elværktøj

OM MILWAUKEE TOOL

Konstant innovation i over 95 år. Milwaukee Tool er en førende producent af kraftfuldt elværktøj, tilbehør og håndværktøj til professionelle brugere over hele verden.

Siden virksomhedens start i 1924 har Milwaukee Tool været førende i branchen inden for både holdbarhed og ydeevne. Med et stålsat engagement er Milwaukee Tool dedikeret til at levere innovative og fagspecifikke løsninger.

Hos Milwaukee Tool er heavy duty mere end blot et slogan. Det er et løfte om at udbyde det bedste til professionelle brugere. Milwaukee Tools ingeniører designer ikke bare værktøj. De designer værktøj, som løser opgaven bedre, hurtigere, sikrere og mere pålideligt.

Pressekontakt Product Manager, Milwaukee +45 24 89 10 23

Daniel Lawaetz