En helt ny verden af løsninger med den nye Ryobi ONE+ kulfri vinkelsliber

Den nye ONE+ vinkelsliber står for banebrydende innovation med kulfri teknologi. Den kombinerer en stærk motor, intelligent elektronik og Lithium+ batteriteknologi, der giver mere kraft og længere driftstid!

Den kulfri motor fjerner friktion, så slibemaskinen bliver 30% mere effektiv end nogen andre batteridrevet Ryobi© vinkelsliber. Det betyder, at du ud over skæring i metal også kan løse en lang række andre opgaver uden at gå på kompromis, herunder metalslibning, rustfjernelse og endda arbejde i murværk.

Denne banebrydende, batteridrevne vinkelsliber er en tilføjelse til ONE+ systemet, hvor batteriet kan bruges til over 70 forskellige have- og elværktøjer. Når du har skåret havefliserne til, kan du bruge batteriet til din boremaskine eller rundsav.

R18AG7-0

R18AG7 har et kompakt og let design med en vægt på kun 2,2 kg uden batteri. Det giver brugeren mulighed for at skære og slibe med komfort i længere tid og tage effektivt fat på større gør-det-selv-projekter.

Værktøjet er udviklet med kontrol og sikkerhed for øje og har et sidehåndtag der kan indstilles i tre positioner. Brugeren kan nemt ændre håndtagets placering, så grebet er behageligt med fuld kontrol under hele anvendelsen.

Brugersikkerheden øges yderligere med vinkelsliberens elektroniske anti-kickback-teknologi. Denne avancerede teknologi slukker automatisk motoren, hvis der registreres en blokering, så du kan bevare kontrollen over værktøjet.

"R18AG7 er lige så stærk og effektiv som en 230V vinkelsliber med 11.000 omdr./min. ubelastet. Med en hulstørrelse på
22 mm og en slibeskive på 125 mm bryder den markedsstandarden for batteridrevne vinkelslibere, så brugerne kan løse langt flere forskellige opgaver", siger Fredrik Backert, Trade Marketing Manager hos Ryobi. Her kan nævnes skærpning af klinger, tilskæring af fliser eller belægning, fjernelse af maling på metal og endda polering.

Denne 18V vinkelsliber er konstrueret til at yde mere. Den har en låsbar afbryder, så du ikke konstant skal klemme på aftrækkeren. Desuden kan beskyttelsesskærm afmonteres og klingerne skiftes – begge uden brug af værktøj.

Med den kulfri motorteknologi kan R18AG7 skære og slibe op til 30% mere end nogen anden batteridrevet Ryobi© vinkelsliber. Det betyder, at eldrevet værktøj nu hører fortiden til!

Det bedste batteri til dit værktøj?

For at opnå den bedste ydeevne og driftstid anbefaler vi Ryobis 5,0 Ah Lithium+ batteri. På en enkelt opladning kan du skære op til 80 gange gennem en 13 mm gevindstang.

Den nye kulfri 18Vvinkelsliber kan købes som et separat værktøj, så du kan bygge videre på din ONE+ samling uden at skulle betale for ekstra batterier eller opladere.

Du kan få mere at vide ved at søge efter R18AG7 på ryobitools.dk/

• Hobby

• lithium-ion
  • lithium
  • kulfri-vinkelsliber
  • lithium-ion batterier
  • one+
  • batteridrevet-vinkelsliber
  • vinkelsliber
  • batteridrevet
  • kulfri
  • 0 ah lithium+ batteri

Techtronic Industries (TTI) er en førende leverandør af elektrisk værktøj til forbrugere og til professionelle indenfor for konstruktions- og byggebranchen. Som den næststørste aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdygtige i totalløsninger på elværktøj og har et stærkt fokus på højkvalitetsmærker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer højkvalitets elværktøj fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt havemaskiner fra Homelite.

Katja Søgaard

Pressekontakt Marketingkoordinator Pressekontakt 40 57 72 26