Ryobi har en pumpe til alle dine behov!

Ryobi© har nu 3 pumper i ONE+ sortimentet. Med de seneste højtryks- og High volumen luftpumper kan du pumpe luftmadrassen eller bildækkene på ingen tid!

Ryobis seneste tilføjelser til ONE+ sortimentet er højtryks- og High volume pumperne. Disse nye værktøjer er en del af ONE+ systemet hvor batteriet kan bruges til over 70 forskellige have- og elværktøjer

ONE+ systemet giver brugerne mulighed for at udvide deres samling af batteridrevne værktøjer uden at skulle købe ekstra batterier og opladere. Ryobi© udvider løbende ONE+ sortimentet og skaber innovative værktøjer, så gør-det-selv-opgaver bliver endnu nemmere. Hvilket har gjort ONE+ til et af verdens førende batteridrevne systemer til gør-det-selv-markedet.

Ny 18 V High volume luftpumpe R18VI

Skal du campere, ligge ved poolen eller på stranden? Så er Ryobis high volume luftpumpe er lige, hvad du skal bruge. Med en luftstrøm på imponerende 210 l/min. kan du pumpe en dobbelt luftmadras op på mindre end to minutter! Enheden er kompakt og let – med kun 0,3 kg er det et ideelt værktøj på farten og ferier.

R18VI er nem at bruge og har en låsbar afbryder, så du nemt kan pumpe store produkter op. Luftpumpen har en klemmeventiladapter, der kan bruges til at sikre, at det oppustelige produkts luftventil er helt åben, så luftstrømmen er maksimal.

R18VI kan også bruges som deflator til hurtigt og nemt at tømme oppustelige produkter for luft eller som blæser til dine gør-det-selv-projekter, så du kan fjerne snavs, støv eller savsmuld fra ethvert arbejdsområde.

Ny 18 V højtryksluftpumpe R18PI

R18PI er ideel til biler, cykler og ivrige sportsfolk. Med et tryk på 150 PSI/10,34 bar kan du pumpe et bildæk op på under 2 minutter og en fodbold på få sekunder. Den letlæselige måler giver fuld kontrol over trykket. Luftpumpen har en 50 cm lang slange til fleksibel brug og en dækventil med tommelfingerlås, så slangen nemt kan sættes på bildækket. Luftpumpen har også 3 ekstra dyser: En Presta-ventiladapter til cykeldæk, en boldnål og en tilspidset adapter til pumpning af luftmadrasser og badebolde. Alt tilbehør kan opbevares på pumpen så det altid er lige ved hånden.

18 V 3-i-1-Minikompressor R18I

R18I er Ryobis ultimative 3-i-1-minikompresor. Den batteri-drevne enhed består af en high volume luftpumpe/deflator og en højtryksluftpumpe. Badebassiner og store oppustelige produkter er en leg for R18I med high volume luftpumpens luftstrøm på 210 l/min.

Enhedens højtrykspumpe har et maksimalt tryk på 150 PSI/10,34 bar og er dermed perfekt til at pumpe bil- og cykeldæk og bolde. Med autostop-teknologi afbryder R18I automatisk pumpningen, når det ønskede tryk er nået, hvilket sikrer præcis kontrol og forhindrer overfyldning. En LED-skærm oplyser den digitale måler, så du nemt kan se den aktuelle trykmåling.

Enheden har en brugervenlig dækventil med tommelfingerlås og tre ekstra dyser, så du kan pumpe alle dine husholdnings-artikler: Presta-ventiladapter, boldnål og tilspidset adapter.

R18VI R18PI R18I
Effekt (V) 18V 18V 18V
Maks. tryk (PSI/bar) 0,5/0,034 150/10,34 150/10,34
L/min. luftstrøm 210 16 High volume: 210 Højtryk: 16
Vægt (uden batteri) (kg) 0,3 0,7 1,3
Standard-udstyr Dyse, klemmeventil­adapter Boldnål, Presta-ventil, tilspidset adapter Boldnål, Presta-ventil, tilspidset adapter
Artikelnummer 5133003880      5133003931 5133001834
EAN-kode 4892210162441 4892210164674 4892210122780

Læs om Ryobis luftpumper og minikompessor på: https://www.ryobitools.dk/

• Hobby

• kompressor
  • one+
  • lithium-ion batterier
  • elværktøj
  • luftpumpe
  • pumpe
  • minikomperssor
  • r18pi
  • r18vi
  • f18i
  • ventiler
  • cykeldæk
  • cykel
  • bildæk

Techtronic Industries (TTI) er en førende leverandør af elektrisk værktøj til forbrugere og til professionelle indenfor for konstruktions- og byggebranchen. Som den næststørste aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdygtige i totalløsninger på elværktøj og har et stærkt fokus på højkvalitetsmærker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer højkvalitets elværktøj fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt havemaskiner fra Homelite.

Katja Søgaard

Pressekontakt Marketingkoordinator Pressekontakt 40 57 72 26