Discovery Networks løfter sløret for ny dansk kvindekanal "TLC"

For få dage siden kunne Discovery Networks i Danmark løfte sløret for deres nye danske kanal for kvinder, som går i luften d. 6. oktober. Kanalen hedder TLC, og er en kanal specielt for hende, der er nysgerrig og har appetit på livets mangfoldige sider, er åben for nye impulser og fascineres af andres måder at leve, handle og agere på. Kanalen vil byde på inspirerende og autentiske programmer med humor og kant.

Bag TLC står Discovery Networks Nordic, der bl.a. også er skaberne af Discovery Channel og Animal Planet. Her hos Mindjumpers har vi været i fuld gang med at udvikle Facebook siden for den nye kanal, og mandag aften kunne vi lancere første version, som du kan se her.

Konsulent hos Mindjumpers, Sophia Kenvold, fortæller om samarbejdet: ”Det har været utrolig spændende at arbejde med lanceringen af en ny tv-kanal, og udvikle den rette Facebook side til konceptet. TLC har stor succes på Discovery’s andre markeder, så forventningerne til den danske kanal er høje. Hos Mindjumpers glæder vi os til fortsat at følge TLC og aktiviteten på sociale medier.”

Hold øje med TLCs Facebook side her. Vi kan love, at der er flere spændende tiltag på vej!

• tlc
  • discovery networks