Madværkstedet Bornholm var en succes med stor opbakning fra lokalmiljøet samt leverandører og grossister. Alle fotos: MCH Messecenter Herning

Vellykket messe på Bornholm

I sidste uge var MLDK en tur forbi Bornholm, hvor vi var med til at åbne Madværkstedet Bornholm sammen med MCH Messecenter Herning, der også er en af arrangørerne bag.

Alle stande var meldt udsolgt, og vi har oplevet stor opbakning fra både leverandørerne og grossisterne:

“Den flotte tilslutning bekræfter i dén grad vigtigheden af, at Bornholm har sin egen fødevarefagmesse, og vi er naturligvis meget glade for at kunne melde udsolgt af stande. Det betyder, at efterspørgslen har været, som vi håbede, og at vi kan præsentere en mangefacetteret messe med en lang række udstillere fra alle branchens kategorier”
fortalte adm. direktør i MLDK Mærkevareleverandørerne, Niels Jensen.

Vi glæder os til næste år!

Alle fotos: MCH Messecenter Herning