Danmarks bedste lektiehjælp!

Mere end 9 ud af 10 er godt tilfredse med My Academy. My Academy er Skandinaviens største udbyder af privatundervisning og lektiehjælp, og har siden 2005 hjulpet mere end 10.000 folkeskole- og gymnasieelever med lektiehjælp, privatundervisning og vejledning. Et tal som stiger dag for dag.

For bare få år siden var lektiehjælp primært noget der foregik på det sorte marked, gennem annoncering i lokalavisen eller opslag i det lokale supermarked. I dag er markedet præget af mange udbydere, som med større og mindre succes arbejder med at professionalisere branchen.

Den mest markante udbyder på det danske marked er My Academy, som leverer struktureret og professionel lektiehjælp, som ikke blot bidrager til den enkelte elevs resultater, men også til skoleglæde og motivation. Og kunderne er glade for den hjælp, som de får gennem virksomheden. På Trustpilot får My Academy utrolig positiv feedback fra deres kunder. Her giver 95,5% My Academy topkarakterer!

En af de kunder, som har købt lektiehjælp og eksamensforberedelse til sin datter er Jan, som på Trustpilot skriver Min erfaring med MY Academy er overordentlig positiv. Helt fra første henvendelse har de håndteret tingene særdeles effektivt og professionelt. De var hurtige til at finde den rigtige lærer, som var det perfekte match for min datter. Skræddersyet undervisningsforløb inkl. afdækning af læringsstil. Engagerende og motiverende undervisning. Tæt opfølgning og tilbagemelding efter hver undervisningssession. Resultatet udeblev da heller ikke: Topkaraktér! - og tøver derfor ikke med at give MY Academy det samme: Topkaraktér!”.

Også Jacqueline, som har fået vejledning hos My Academy i forbindelse med SRP’en, har været glad for samarbejdet ”Jeg havde en super god vejleder som hjalp mig på den måde jeg følte gav mest mening i forhold til hvad mine svagheder var. SRP er hårdt og man går helt ned i et sort hul til tider men min vejleder var god til at motivere mig og hjælpe mig igennem opgavens forløb.
Han havde styr på fagene jeg var usikker på og inde for mit emne og derudover var han god til at forklare ting som jeg ikke forstod i første omgang. MyAcademy kan virkelig anbefales de er super professionelle og organiseret og hjælper en på rette vej.”

Rune Sørensen, Landechef hos My Academy er glad for den positive feedback fra kunder og elever ”Vi er naturligvis utrolig glade for, at så mange af vores familier er så tilfredse med vores hjælp. Vi arbejder hver dag med, at udvikle vores services, så de passer bedst muligt ind i familiernes hverdag, og de fine tilbagemeldinger motiverer til fortsat at udvikle på det vi gør, så vi fortsat kan leve op til vores kunders forventninger og behov. ”.

My Academy oplever fortsat en stor efterspørgsel efter professionel og struktureret lektiehjælp og privatundervisning, og omsætningen er siden 2013 steget med mere end 100% måned for måned.

Læs flere anmeldelser fra My Academys kunder her: https://www.trustpilot.dk/review/my-academy.dk

• Skole

• undervisning
  • hovedstaden
  • lektiehjælp
  • privatundervisning
  • skole
  • trustpilot
  • uddannelse
  • skolebørn
  • skolebarn
  • folkeskole
  • gymnasie
  • gymnasium
  • folkeskolen
  • sort arbejde
  • lektier

• Hovedstaden

My Academy er Skandinaviens største udbyder af privatundervisning og lektiehjælp. My Academy omsatte i 2012 for 35 millioner SEK. i 2013 omsatte My Academy for 50 millioner og i 2014 omsatte My Academy for 65 Millioner SEK. My Academy har kontorer i Stockholm, Göteborg, Malmö og i København. My Academy har ansat ca. 2.500 undervisere og producerede ca. 150.000 lektiehjælpstimer i 2014.