neXus har underskrevet en forhandleraftale med Shifra

neXus har underskrevet en forhandleraftale med Shifra. Som forhandler i Dubai kan Shifra dermed sælge neXus PKI platforme på markedet i Mellemøsten.

Infrastrukturen for offentlige nøgler (PKI - Public Key Infrastructure) beskytter kritiske forretningsdata, kommunikations- og IT processerne med fokus på områder som uautoriseret adgang, datalækager, spionage, identitetstyveri, bedrageri og afvisning af driftsangreb.

"Mellemøsten er en økonomisk robust region, og vi føler, at der er en stærk efterspørgsel efter disse typer sikkerhedsløsninger. Vi er gået i samarbejde med Shifra på grund af deres styrke inden for områderne datasikkerhed og identitetsbeskyttelse. Firmaet er hjemmehørende i Dubai og samarbejder med mange mellemøstlige firmaer: Et marked, hvor vi forudser et stort potentiale", udtaler Lars Peterson, CEO for neXus.

"Erhvervelsen af avancerede PKI-platforme til at supplere vores produktportefølje har været vores prioritet på grund af den stigende efterspørgsel i regionen, og vi tager med glæde neXus' PKI-løsning ind på grund af deres konstante fremragende evne til at levere førsteklasses teknologi i hele verden. Med neXus PKI-platformen kan vores kunder højne sikkerhedsstatus markant for deres brugere, programmer, data og materiel. Det glæder os således at have neXus med på vores liste over topprodukter", udtaler Ahmad Elkhatib, der er Managing Partner hos Shifra.

• Teknologi, generelt

• shifra

• Hovedstaden

neXus er en førende og hurtigt voksende international udbyder af IT-sikkerhedsløsninger. Vores kernekompetence er Identity and Access Management (IAM): Vi tilbyder løsninger, produkter og tjenester til sikring af identitet for personer, genstande eller transaktioner i både den digitale og den fysiske verden. I dag har neXus kontorer i Tyskland, Sverige, Norge, Danmark, Finland, Frankrig, Indien, Luxemburg, UK og USA.

Lars Pettersson

CEO +46 8 685 45 60