Sæt dit ønskehold med NNIT's Playmaker-app

Sæt dit ønskehold med NNIT's Playmaker-app

CIO’ens og it-funktionens rolle ændres i disse år konstant som følge af blandt andet Big Data, Cloud og mobility. Det er baggrunden for, at NNIT spiller ud med en ny iPad-app kaldet Playmaker.

Playmaker-App’en anvender fodbold som en metafor til at visualisere og diskutere, hvordan it-funktionens ressourcer står placeret på banen i dag, og hvordan de bør stå fremadrettet. Den er desuden med til at afdække behovene for at tilføre it-afdelingen nye kompetencer. App’en rummer en model af en fodboldbane, hvor selve banen udgør en taktiktavle. Her kan CIO’en frit sætte sit hold og gennemspille forskellige strategiske opstillinger af it-ressourcerne på banen og dermed afprøve og diskutere scenarier sammen med både sit team og sine eksterne samarbejdspartnere.

Læs artiklen her

NNIT Playmaker-app til iPads kan downloades her