NNIT Singapores kontor i midt i det travle Central Business District

Velkommen til NNIT Singapore

I april 2019 opkøbte NNIT HGP, og efter en længere juridisk proces blev HGP’s Asiens-afdeling for nylig til NNIT Singapore Pte Ltd.

Singapore-teamet har siden 2011 serviceret globale pharma-virksomheder i Singapore og de omkringliggende områder. Det vil de fortsat gøre, nu som en del af NNIT-gruppen, og samtidig kan de trække på NNIT’s styrke og bredde i deres salgs- og servicearbejde over for kunder inden for life sciences.

Direktør Wee Ming Chua uddyber:

”Vi arbejder på tværs af værdikæden, i laboratorie-, kliniske og regulatoriske miljøer og med produktion og logistik – fra design over implementering, validering og til drift. Vi kobler mennesker med teknologi, skaber værdi og leverer løsninger, der gør vores kunder i stand til levere livsvigtig medicin til markedet.”

27 NNIT-medarbejdere er beskæftiget på Singapore-kontoret – i et smukt restaureret ’kolonibutikshus,’ der stammer fra førkrigstiden. Det ligger midt i et fredet område, omgivet af de skyskrabere, der er så karakteristiske for Singapores travle Central Business District.

NNIT-gruppen er i vækst – både organisk og via opkøb. Fokus er på attraktive opkøb inden for forretningsområdet life sciences på NNIT’s primære markeder i Europa, Asien og USA.

Kontaktoplysninger for NNIT Singapore:

NNIT Singapore Pte Ltd
110A Telok Ayer Street Singapore 068579