Nye fordele hos NOE fra 2012

Nye produktnavne på din faktura
I løbet af den kommende tid, går vi i gang med en større produkttilpasning til markedet hos NOE Energi. Det betyder mere gennemskuelighed for dig som kunde. Alle de nye produktnavne som Måneds El, Klima El og Loft El, bliver fremover vist direkte på fakturaen. Denne ændring har ingen betydning for din elpris, vi ønsker blot at sikre en større lighed mellem teksten på din faktura og på vores hjemmeside.

Nye standardbetingelser
Der er kommet en række nye tiltag på det danske elmarked. En række af disse tiltag skal sikre en bedre integration med de andre nordiske lande. NOE Energi vil gerne sikre, at vores betingelser i bedst mulig omfang er tilpasset det nye marked og nutidens forbrugere af elektricitet.

Betingelserne er nu noget længere end hvad vi tidligere har udsendt, det er de primært fordi vi har sat flere ord på, hvad der sker, når man skifter og hvem man kan kontakte hvis der er problemstillinger. Desuden er betingelserne nu skrevet således, at de er beskrevet til private, virksomheder og selvstændige. Dermed har alle de samme rammer, og vi kan bedre orientere i fællesforum. Læs de nye betingelser her.

Nyt balancegebyr
Det statsejede selskab Energinet.dk er kommet med nye gebyrer for at balancere elprisen i Danmark. Disse gebyrer træder i kraft pr. 1. januar 2012 og fra den dato vil de fremgå af din faktura. Beløbet kaldes "Energinet.dk afgift 0,002 kroner pr. kWh".

Hovedårsagen til ændringen er, at omkostningerne til at styre det danske elmarked er stigende. Energinet.dk driver og er system ansvarlige for det overordnede el-net i Danmark. Den nærmere specifikation fra Energinet.dk kan læses i dokumentet ude til højre.

For yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte os på tlf.: 96 10 66 77 eller på mail: salg@noe.dk.

• noes løsninger
  • nye kundefordele