Langtidsleje til utrolige priser

Sommer året rundt med NOVASOL

Efterår – og vintermånederne i Danmark kan godt blive lidt lange og længslen efter sol blive stor, så derfor har NOVASOL åbnet op for muligheden for, at lægge det kolde vejr bag sig og tilbringe flere uger, ja måske måneder under varmere himmelstrøg!

Hos NOVASOL kan man nemlig nu leje ferieboliger helt op til 12 uger i træk. På forespørgsel kan der endda være mulighed for at forlænge opholdet.Et længere ophold i efterår og vintermånederne behøver heller ikke en gang at være dyrt.

Hos NOVASOL gælder det nemlig at; Jo længere ophold jo mere rabat.

3-6 uger: 25 % rabat på lejebeløbet

7-10 uger: 30 % rabat på lejebeløbet

11-12 uger 50 % rabat på lejebeløbet

Muligheden for langtidsleje er gældende i 3 lande, Spanien, Grækenland og Frankrig. Her tilbyder NOVASOL både feriehuse, villaer og ferielejligheder. Så der er muligheder for både familier og par og andre som har muligheden for at følge fuglene sydpå.

Grundene til at trække sydpå i de kolde og grå måneder kan være mange, men ét er sikkert, at et langt ophold giver de bedste muligheder for, at lærer landets kultur og befolkning rigtig at kende og få koblet helt af fra hverdagens travlhed. Så det springende punkt er, hvilken destination skal man vælge?

De tre lande byder hver især på mange dejlige og spændende oplevelser.

- Spanien er f.eks. er paradis for den som nyder golfspillets mange glæder, da man her finder mange golfbaner.

- Frankrig, kærlighedens land, byder både på en spændende historie, gastronomiske oplevelser og storby atmosfære.

- Grækenland, antikkens centrum, kan tage pusten fra de fleste, med imponerende seværdigheder og en utrolig gæstfrihed.

Har du svært ved at vælge, så kig på www.novasol.dk og finde mere information om de 3 lande samt om vores feriehuse og lejligheder.Du kan også bestille NOVASOLs kataloger på www.novasol.dk eller ved direkte henvendelse på TLF: 70 424 424 eller via e-mail: novasol@novasol.dk

• Turisme

• europa