Hold dig opdateret med stillingerne i Superligaen

Når sæsonen skydes i gang, kan stillingerne ændrer sig flere gange ugentligt i takt med, at de forskellige klubber tørner sammen.

Det kan være en tidskrævende opgave at skulle følge med i samtlige kampe. Du har dit favoritfodboldhold, som du prioriterer at se kampene med.

Få de seneste opdateringer på nettet

Du skal bruge en platform online, når du nemt, hurtigt og enkelt vil opdateres på 3F Superliga stillinger. Når du har adgang til en ajourført platform, skal du ikke til at klikke dig ind på flere hjemmesider, og du kan på få sekunder blive opdateret på den aktuelle stilling for dit favorithold og de andre klubber.

Det er ikke kun de bedste klubber i Danmark, du kan følge med i, når du undersøger en Superliga tabel. Du kan se stillinger for både Gruppe 1 og Gruppe 2 indenfor den pågældende sæson.

Tabellen justeres og opdateres for hver kamp, der afvikles i løbet af sæsonen.

Find din Superliga tabel i browseren eller på mobilen

Det er ikke altid, at vores livsstile og hverdage harmonerer med at se fodboldkampene på skærmen. Praktiske gøremål derhjemme, hente og bringe børn, træne og imødekomme deadlines på jobbet kan gøre det svært at følge med i alle kampene.

Her kommer det til at få betydning for dig, at du kan se 3F Superliga stillinger, hvor du vil, og hvornår du vil.

Med en online platform til formålet bestemmer du selv, hvornår du vil have de seneste opdateringer.

Det kan være i browseren på din PC, eller det kan være via din mobil eller tablet. På din bærbare computer kan du med fordel føje din fortrukne hjemmeside med 3F Superliga stillinger til dine favoritter, så du med et enkelt klik kan komme frem til de aktuelle resultater i turneringen.

De fleste af os har altid en vores mobiler lige ved hånden. På de mobile enheder kan du tjekke stillingerne, så du hurtigt kan vende tilbage til træningen, kæreste eller kollegaerne igen.

Meget mere end kun tabeller og opdateringer

Der er mange andre fordele ved at bruge nettet, når du vil have nyheder fra fodboldens verden. Udover opdateringer kan du også læse nærmere om Superligaens historie, ligesom du får værdifulde informationer om, hvilke klubber der har ligget i top3 flest gangen gennem tiden.

Superligaen blev etableret herhjemme i år 1991. Siden da har populariteten omkring den bedste gruppe i Danmarksturneringen taget til, og der er piger, drenge, kvinder og mænd, som går op i kampene, som afvikles på stadiums hos de mange deltagende klubber.

Gode grunde til at holde dig ajourført med 3F Superliga stillinger

Det er ikke kun lokalånden, stoltheden og æren, der spilles om, når byens fodboldhold møder ærkerivaler og klubber fra andre byer i Danmark. Mange mennesker bringer ekstra spænding til sporten ved at oddse.

Holder du af at bette, får det ekstra stor betydning for dig at kunne ajourføre dig med stillingerne iblandt de mange hold.

Om du oddser for hyggens skyld alene, eller om du er en del af en tipsklub, er op til dig. Som en del af en klub kan det betyde håneret overfor de andre kammerater, hvis du er den, der har været skarpest til at oddse. Derfor skal være klar med PC’en eller mobilen, så du kan se, om du har retten til at håne de andre på kammeratlig vis.