Thygesen Tagrenderens

Thygesen Tagrenderens er en virksomhed, der støvsuger og renser tagrender i og omkring Hovedstadsområdet. Virksomheden hjælper hver dag ejerforeninger, andelsforeninger, offentlige instanser og privatkunder med effektiv rensning af tagrender.

Thygesen Tagrenderens er en kompetent og professionel virksomhed, der har eksisteret i en årrække. Når du vælger Thygesen Tagrenderens, er det, fordi du vægter god kvalitet, faglig stolthed og sublim kundeservice højt.

Få hjælp til at rense tagrenderne

Thygesen Tagrenderens har mange års erfaring med rensning af tagrender for kunder i Hovedstadsområdet. Virksomheden anvender en særlig teknik, der gør, at de er i stand til at rense tagrender i en højde på helt op til 6. sal uden at forlade jorden.

Teknikken gør, at medarbejderne er i stand til at komme frem på steder, der ellers er vanskelige at komme til med traditionelt udstyr. Det betyder, at kunderne har mulighed for at få renset tagrender på smalle passager, i gyder og i baggårde.

Thygesen Tagrenderens anvender særligt udstyr

Hvis du vil være sikker på, at dine tagrender er i stand til at lede vandet fra taget til nedløbsrøret, er det vigtigt, at de blive renset med jævne mellemrum. Det kan være vanskeligt, hvis der er højt op til tagrenderne.

Før i tiden var løsningen at gøre brug af en kran eller en lift, men det er både en dyr og besværlig løsning. Hos Thygesen Tagrenderens anvendes der en særlig teknik, som gør, at de er i stand til at rense tagrender fra jorden helt op til 19 meter.

Teknikken er en såkaldt teleskop-støvsuger, hvorpå der er monteret et kamera, så det er muligt at følge med i, hvad der sker. På den måde er det muligt både at sikre, at tagrenderne bliver renset på optimal vis, ligesom det gør det muligt at fremvise dokumentation på det udførte arbejde.

Støvsugning af tagrender og nedløbsrør

Metoden, der anvendes, kaldes også for støvsugning af tagrender. Metoden er effektiv, når der skal fjernes blade, mos og andet skidt fra nedløbsrøret, så der igen er fri passage for vandet. Det er en smart og prisvenlig metode, hvis man sammenligner med traditionelle teknikker.

Hvis du bor i et område, hvor der er mange træer og anden beplantning, vil tagrenderne ofte ende med at blive tilstoppede. Derfor tilbyder Thygesen Tagrenderens et hel- eller halvårligt abonnement på støvsugning af tagrender, så du altid er sikker på, at dine tagrender og nedløbsrør ikke er tilstoppede.

Reparation af tagrender

Det er vigtigt, at dine tagrender ikke er ødelagte, slidte eller af ældre dato, hvis de skal fungere efter hensigten. Det betyder ikke nødvendigvis, at de skal udskiftes - i mange tilfælde kan du nøjes med at få dem repareret.

Hos Thygesen Tagrenderens kan du ikke udelukkende få støvsuget dine tagrender, men også repareret dem, så levetiden bliver forlænget. Løbende vedligeholdelse og reparation af småskader og slid vil spare dig for penge og kræfter.

Såfremt der er en skade, der trænger til at blive udbedret, vil du straks få besked herom, så du har mulighed for at få det ordnet. Du bestemmer naturligvis selv, om du vil have repareret skaden, men det er vigtigt at være bevidst herom.

Støvsugning af nedløbsbrønde

Hvis du har en nedløbsbrønd, som trænger til at blive renset, er Thygesen Tagrenderens ligeledes svaret. Med tiden vil der ophobes skidt, blade, mos og andet nedfald i nedløbsbrønden. Det er vigtigt at få den renset, så vandet kan passere frit gennem nedløbsrøret.

Har du brug for et tilbud, skal du blot rette henvendelse til Thygesen Tagrenderens. Det kan gøres enten via mail eller telefon, afhængigt af hvad du foretrækker. Du får altid et gratis og uforpligtende tilbud, som du kan vælge at takke ja eller nej til.