Konkurspriser.dk: ” Vi lader ikke salgbare produkter går til spilde”

Find det du ikke vidste du manglede på Konkurspriser.dk. Virksomheden der ikke lader udmærkede salgbare produkter gå til spilde, på grund af en konkurs. Tag et kig på den hurtigt voksende hjemmeside, Konkurspriser, som siden 2014 har skabt overskud ved salg af varer der ellers var gået tabt.

Masser af god moral

Det kan være den bedste forretning, man nogen sinde har lavet, når man vælger at opkøbe konkurser. Når en virksomhed går konkurs, har de muligvis en masse liggende på deres varelager, inventar, maskiner, værktøj, transportmidler og andre ting som kan sælges, fra den gamle virksomhed. Disse ting virksomheden efterlader ved en konkurs, kan ofte købes til en meget lavere pris, end hvad man senere ville kunne sælge dem til. Særligt kan det give en god profit ved køb af et varelager fra konkursramte virksomheder.

Der vil måske være nogen der mener, at det er en umoralsk handling. Men på mange måder er der store positive fordele ved at opkøbe fra konkursramte virksomheder. For det første giver man virksomheden muligheden for at få betalt kreditorerne og for det andet, bliver inventar, varelager osv. Ikke bare kasseret og smidt ud. Et varelager består af helt ubrugte varer, som den nye virksomhed måske har de kompetencer der skal til for at sælge, den konkursramte virksomhed ikke havde.

Stor succes, på kort tid

Konkurspriser.dk er en af de virksomheder der fører forretning på netop denne måde. Virksomheden har eksisteret siden 2014 og siden deres etablering er de vokset hastigt. Grundlæggerne har de seneste år haft stor succes, ved at beskæftige sig med import af varer fra Østen. Konkurspriser stiller høje krav til deres samarbejdspartnere, inden de indgår en endelig købsaftale, hvilket sikrer kunderne varer der spiller.

Når man køber restlagre eller varepartier fra lukkede virksomheder eller konkursboer, får du dem ofte til en rigtig god pris og kan derfor sælge dem videre med en rigtig god avance. Derfor kan det være en rigtig god forretning, hvis man ellers ved hvad man skal investere sine penge i, for at få et godt afkast.

Noget af det smarte ved at arbejde med dette koncept er, at man fravælger mellemleddet i købsprocessen. Dette betyder, at købsprocessen for virksomheden er kortere og der ikke bliver tabt penge til en eventuelt mellemhandler undervejs. Det giver slutbrugeren mulighed for at købe varer med en besparelse på 30-60% sammenlignet med markedsprisen.

Produkter for alle små, som store

Hos Konkurspriser.dk kan man finde produkter i alverdens tænkelige kategorier. Konkurspriser kører med et bredt sortiment, med fokus på kvalitet. Man kan finde alt fra skønhed, sko, husholdning, elektronik og bolig. Noget særligt populært, der er at finde på deres side, er deres udvalg af de kendte Aerosoft sandaler og de smukke lammeskind. Disse to kategorier er også en mere fast del af sortimentet, hvor alle andre eksotiske varer, er mere varierende og udskiftende.

Selvom sortimentet er bredt, skal man handle hurtigt, hvis man ønsker at få sine fingre i nogle af de mange spændende varer, der er til at finde på siden. For selvom der er tale om et bredt sortiment, så er det ikke til at vide, hvor mange varer af hver enkelt der ligger på lager. Det er bekostningerne, når man arbejder med konkursvarer, hvilket også til gengæld gør det super spændende at følge med i sortimentets udfoldning.

Det er i princippet stadigvæk en meget ny virksomhed på markedet, men med en masse anerkendelse og gode tal i regnskabet. Konkurspriser.dk er et godt eksempel på en virksomhed, der har formået at lægge sit iværksætterfokus det rigtige sted. De har formået at udnytte ressourcer, som ellers ville være gået til spilde i andres høje forventninger, som en virksomhed.

Konkurspriser er udelukkende en webshop, hvor man nemt kan bestille sine varer online og få dem leveret lige til døren. Der er mange penge at spare på nye, spændende produkter hos Konkurspriser.dk. Varerne bliver købt, hvor de er billigst, så man kan købe den til en fast lav pris.

Konkurspriser.dk bestræber sig på en god kundeservice og er nemt tilgængelige. Det er alfa-omega for deres virksomhed, at de har mulighed for at yde en god service.

• belysning
  • lammeskind
  • oprydning
  • skønhed
  • husholdning
  • sko
  • elektronik
  • børneartikler
  • boligindretning
  • aerosoft
  • konkurspriser

Konkurspriser.dk har eksisteret siden 2014. Siden etableringen har siden vokset hastigt. Vores mål er at levere de bedste produkter – til de bedste priser.

Folkene bag Konkurspriser.dk har de seneste år med stor succes, beskæftiget sig med import af varer fra østen.

Dette betyder, at vi har sprunget mellemleddet over, og derfor kan give jer særdeles fordelagtige priser. Tilfredse kunder samt god kundeservice er alfa omega for os.

Vi bestræber os på at svare på mail inden for få timer. Det er vigtigt for os, at du som kunde får den bedste service – hver gang.

For at sikre kvaliteten stiller vi store krav til vores samarbejdspartnere, inden vi indgår en aftale. Dette betyder, at du som kunde altid køber et produkt, som er i orden.

Har du yderligere spørgsmål kan du blot skrive en mail til kontakt@konkurspriser.dk