Nyhed -

OnRobot indgår samarbejde med canadiske Vention for yderligere at fremskynde nem implementering af industriel automatisering

OnRobot, den globale producent af end-of-arm-værktøj (EoAT), er stolt over at annoncere partnerskabet med canadiske Vention, en gratis cloud-baseret teknisk platform til maskindesign. Platformen gør det muligt for ingeniører og producenter at designe, bestille online og samle brugerdefineret industrielt udstyr på blot et par dage, nu med hele OnRobot-produktporteføljen tilgængelig i biblioteket. Design kan deles med kunderne for at tjene som bevis på koncepter, hvilket  mindsker automatiseringsbarrierer og fremskynder salgscyklussen.

”Vi er glade for at få hele vores OnRobot-produktportefølje tilføjet og tilgængelig på Vention-platformen. Alle vores kommende, nye produkter vil blive føjet til platformen, når de er frigivet til markedet ”, siger Vikram Kumar, General Manager Northern Europe & CEE.

• Industri, produktion

Pressekontakt General Manager, Northern Europe and British Isles Northern Europe and British Isles +45 22760043

Pressekontakt PR & Marketing Manager, Northern Europe and British Isles Northern Europe and British Isles +45 21601825