Opel direktør Christian Haugaard i midten flankeret af glade medarbejdere fra Erik Maibom A/S

Erik Maibom A/S er Årets Opel-forhandler

Opels direktør i Danmark, Christian Haugaard, kom på overraskelsesvisit i Nordjyllands hovedstad for at give de gode nyheder: Erik Maibom A/S i Aalborg er ”Årets Opel-forhandler 2022”. Med sig havde han diplom og en stor pokal som bevis for den fornemme pris, mens en pølsevogn sørgede for frokost til alle husets medarbejdere.

Prisen gives til en Opel-forhandler, der kan levere ekstraordinære resultater på alle parametre af salgs- og kundeoplevelsen. En kombination af flotte salgstal, høj kundetilfredshed samt et velsmurt service- og eftermarkeds apparat danner grundstenene for at for at komme i betragtning til prisen som Årets Opel-forhandler.

Carsten Bonderup, der er direktør og medindehaver af Erik Maibom A/S, fortæller: ”Vi er rigtig glade og stolte over at modtage denne pris, som dels repræsenterer gode salgsstatistikker, men lige så vigtigt positive tilfredshedsundersøgelser fra vores kunder. Vi har formået på kort tid at skabe et godt Opel-fundament i lokalmiljøet. Specielt glædeligt er det, at værkstedskunderne kan lide at komme hos os og kommer tilbage. Det er et blåstempel fra kunderne, som vi er meget stolte af og vi håber at byde mange flere kunder velkommen i fremtiden”

Erik Maibom A/S i Aalborg overtog forhandlerskabet af Opel tilbage i december 2020 og i 2022 var den nordjyske forhandler klar til at åbne dørene til en ny Opel udstilling. Prisen repræsenterer en samlet vurdering af forretningens performance i hele 2022, og derfor er det særligt imponerende, at Maibom på så kort tid har formået at opbygge en Opel-organisation, konsolidere forretningen og vinde titlen som Danmarks bedste Opel forhandler.

Christian Haugaard, direktør i Opel Danmark, uddyber: ”Erik Maibom A/S er en stor og veldrevet forretning. De flotte resultater er skabt af en stærk, synlig og arbejdsom ledelse med en målstyret forretningsmodel og et salgs- og eftermarkedsteam med kunden i centrum. Den fart hvormed Erik Maibom forretningen har implementeret Opel i driften og herefter sat standarden for Opel på landsplan er imponerende og vidner om en velsmurt organisation, hvor processer og forretningsgange er på plads”.