Il Bagno Alessi håndvaskarmaturer er blevet tildelt en Red Dot Award i produktdesign

Hvert år afholdes den internationale konkurrence ”Red Dot Award: Product Design”, hvor årets bedste produkter bliver bedømt. Dette år blev Il Bagno Alessi Sense by Oras håndvaskarmaturer 8710F og 8712F belønnet med en Red Dot Award: Product Design.

Red Dot Design Award arrangeres af Design Zentrum Nordrhein Westfalen. Prisen har været internationalt anerkendt for fremragende designkvalitet siden 1955. Med mere end 17.000 deltagende produkter hvert år, er Red Dot Design Award en af de mest respekterede designkonkurrencer i verden.

Alessi Sense by Oras – Armaturteknologi af Oras, design af Alessi

Et langvarigt samarbejde mellem Oras Group – ledende producent og pioner inden for elektronisk teknologi – og Alessi - et af de ledende designhuse i Italien – har ført til produkter, som bærer Alessi’s rendyrkede design og Oras’ avancerede armaturteknologi og høje kvalitet.

Sidste år udvidede Alessi og Oras produkt portfolioen med Alessi Sense by Oras. De nye køkken- og håndvaskarmaturer er designet af Rodrigo Torres. Med det specielle trykfølsomme system, kan du med Alessi Sense by Oras nemt regulere dit vandforbrug, så du kan være miljøvenlig i din hverdag – uden at tænke over det.

• Livsstil

• alessi sense